هتل های ارمنستان

رزرو هتل در ارمنستان | 7 هتل برتر ایروان برای رزرو

راهنمای مقاله

برای انجام سفرهای خارجی خود خصوصا سفر به کشور زیبای ارمنستان، نگران رزرو هتل خارجی نباشید.

برای سفر به هر نقطه‌ای از جهان شما می‌توانید هتل یا محل اقامت مورد نظر خود را به راحتی و حتی با پرداخت وجه ریالی از سیستم رزرو آنلاین اغلب سایت‌ها و آژانس های مسافرتی که امروزه در بستری آنلاین و به روز، در حال خدمت رسانی و کسب درآمد هستند، می‌توانید محل اقامت خود را رزرو نمایید.

شما می‌توانید بهترین گزینه محل اقامت خود را حتی با رویت تصاویر و فیلم اتاق محل اقامت، رستوران‌های هتل‌، ملزومات مورد نیاز در اتاق هتل و سایر امکانات توریستی هتل در کشور مقصد را انتخاب نمایید.

سایت‌ها و آژانس‌های معتبر کشور ایران در کنار سایت‌های معروفی چون بوکینگ، به صورت آنلاین، جامع‌ترین و سریع‌ترین خدمات رزرو هتل در کشورهای مختلف دنیا خصوصا کشور ارمنستان و شهر زیبای ایروان را به شما ارائه خواهند داد.

سیستم رزرو آنلاین هتل خارجی سایت‌های معتبر ایرانی، امکان رزرو هرگونه هتل از لوکس‌ترین هتل‌های دنیا تا کلبه‌های کوهستانی، روستایی و مهمانسرای کوچک را فراهم آورده‌اند که شما می‌توانید با یک تحقیق مختصر از افراد مطلع و یک سرچ مختصر در گوگل به راحتی نسبت به رزرو هتل در کشور ارمنستان اقدام نمایید.

در ادامه ما نیز لیست و اطلاعاتی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین هتل‌ های ایروان را به شما ارائه خواهیم داد.

سفر به شهر زیبای ایروان

ایروان شهری کوهستانی در دامنه‌ رشته کوه آرارات و در آغوش رودخانه‌ زیبای هزاردان با خیابان‌های تماشایی است.

شهری دنج و کوچک که سفر کردن به این شهر چه از راه‌های هوایی و چه از مسیر زمینی  بسیار راحت است. هر چند پروازهای شهر ایروان از مبداء ایران چندان زیاد و متنوع نیست اما همین پروازها، قیمتی مناسب و ارزان دارند.

علاوه بر پروازهای مقرون به صرفه و ارزان، هتل‌های این شهر نیز قیمتی مناسب و کیفیتی بالا دارند. معمولا هزینه‌های روزمره‌ در این شهر پایین است و خوراکی‌ها و غذاهای خوشمزه و متنوع با قیمت مناسب به راحتی در دسترس مسافران و گردشگران این شهر است.

در حال حاضر شهر ایروان به علت جاذبه‌های طبیعی و زیبایی که دارد و تلاش بسیار زیادی که در توسعه‌ گردشگری آن صورت گرفته است، به شهری تماشایی و زیبا در میان کشورهای همسایه ایران مبدل گردیده است.

عدم نیاز به اخذ ویزا برای گردشگران ایرانی، نزدیکی مسیر آن به ایران و امکان سفر با خودروی شخصی و هزینه‌های پایین، شهر ایروان را به یکی از مقاصد بسیار محبوب گردشگری ایرانیان تبدیل کرده و هر ساله خصوصا از ابتدای بهار تا پایان تابستان، گردشگران  زیادی را به این شهر می‌کشاند.

استخر هتل

محبوب‌ترین هتل‌های شهر توریستی ایروان

شهر ایروان از آن جایی که یکی ازمعروف‌ترین شهرهای دنیا در جذب گردشگر است و بخشی از صنعت این کشور نیز بر پایه گردشگری و صنعت توریسم پایه گذاری گردیده، هتل‌های فراوانی نیز در این شهر توریستی از سالیان گذشته و در حال حاضر تاسیس شده که در ادامه به بخشی از مهم‌ترین آن ها اشاره خواهد شد.

هتل Bass Boutique،  هتل Best Western Congress،  هتل Baxos،  هتل City،  هتل City Centre،  هتل My Hotel Yerevan، هتل KaTun Hostel،  هتل Nork Residence،  هتل Yerevan Deluxe، هتل Prime Hotel &amp، هتل Mini Hotel Yerevan،  هتل Shirak،  هتل Yerevan Deluxe

ضمنا برای گردشگرانی که کاهش هزینه‌های سفر برایشان بسیار مهم است هاستل‌هایی نیز در سطح شهر ایروان وجود دارد که بر حسب امکاناتی که این هاستل‌ها دارند می‌توانید در میزان هزینه‌ها تا مقدار قابل توجهی صرفه‌جویی نمایید.

چه زمانی بهترین موقع رزرو هتل برای بستن کوله بار سفر به این کشور توریستی است؟

بسته به نوع سلیقه گردشگران، سفر به کشور ارمنستان در هر فصلی از سال، جذابیت و ویژگی‌های خاص خود را داشته و بهترین زمان برای سفر به این کشور نیز، به هدف و انگیزه  شما از سفر بستگی خواهد داشت.

اگر هدف شما از سفر به کشور ارمنستان، تجربه و انجام ورزش‌های زمستانی همچون اسکی در ارتفاعات زیبای ارمنستان است، مطمئنا بهترین زمان برای سفر شما استفاده از گزینه تور زمستانه ارمنستان است.

اما در صورتی که به دنبال یک تجربه و یا یک سفر بسیار خاطره انگیز در شرایط آب ‌و هوایی بسیار مطلوب و طبیعت بسیار زیبای این کشور هستید، مناسب ترین زمان برای انجام سفر به ارمنستان، اواخر بهار و اوایل پاییز است.

تورهای مختلفی از ایران، برنامه خوبی برای استفاده از طبیعت بکر ارمنستان در این فصل برنامه ریزی می‌نمایند که معمولا به صورت هوایی یا با اتوبوس انجام خواهد شد.

هتل‌های بسیار لوکس در محل پیست‌های اسکی شهر ایروان هر ساله پذیرای خیل گسترده‌ای از گردشگران ایرانی است.

طراحی داخلی هتل

بررسی وضعیت آب وهوایی کشور ارمنستان

ارمنستان دارای آب و هوای معتدل قاره‌ای است. کوهستانی بودن این کشور، فصل زمستان ارمنستان را تا حدود زیادی سرد و برفی کرده است.

البته میانگین بارندگی سالیانه در این کشور خیلی بالا نیست و بیشترین بارش‌ها، مربوط به فصل بهار در ارمنستان می‌باشد، که تمام نقاط این کشور در فصل بهار دارای جوی ناپایدار هستند.

یکی از جذابیت‌های فوق‌العاده سفر به کشور ارمنستان در فصل بهار، تماشای طبیعت بکر و زیبای این کشور است. فصل تابستان ارمنستان نیز، تقریبا خشک و آفتابی است.

البته میزان گرمای هوا در این فصل از سال خیلی آزاردهنده نبوده و تقریبا هوای بسیار مطبوعی را در این کشور رقم خواهد زد.

فصل پاییز در ارمنستان نیز به دلیل بارش‌های پراکنده و دمای معتدل، جلوه بسیار خاص و ویژه‌ای داشته، درختان پر تنوع این کشور به رنگ‌های طلایی، قرمز، زرد، و نارنجی درآمده و باغ‌های ارمنستان پر از میوه‌های تازه و معطر می‌گردد.

ارمنستان نیز مانند ایران طبیعتی چهار فصل دارد که البته میزان سرمای زمستان این کشور به دلیل وجود آب و هوای معتدل قاره‌ای محسوس‌تر از سایر فصول است.

شما با بهره‌گیری از این ویژگی‌ها می‌توانید به تناسب سلیقه فصلی خود بهترن زمان را برای سفر و رزرو آنلاین هتل انتخاب نمایید.

رزرو هتل در ارمنستان

مناطق دیدنی کشور ارمنستان و شهر ایروان

هرچند آب و هوای خنک و متبوع یکی از ویژگی‌ها و از مهم‌ترین دلایل سفر مردم به ارمنستان است اما این شهر با قدمت بالای تاریخی که دارد، اماکن دیدنی‌ و تاریخی بسیاری نیز در دل خود جای داده است.

این کشور جاذبه‌های طبیعی بسیار زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به شهر دیلیجان اشاره کرد که به حدی زنده و سرسبز است که به آن سوئیس کوچک نیز لقب داده‌اند.

پایتخت این کشور یعنی شهر ایروان نیز از پرجاذبه‌های فرهنگی و تاریخی این کشور است که معمولا بیشترین میزان گردشگر و بازدید سالانه را به خود اختصاص داده است.

از دیگر جاذبه‌های گردشگری این کشور روستای گوریس است که با قدمت بسیار زیاد و معماری بی‌نظیر آلمانی که دارد، شهرت زیادی پیدا کرده است و البته مکان‌های دیدنی دیگری همچون موزه و پلکان‌های ‌آبشاری، مجسمه مادر ارمنستان، موزه EREBUNI، میدان آزادی، موزه کشتار ارمنی‌ها، مسجد جامع آبی ایروان، موزه SERGEI PARAJANOV، موزه تاریخ ارمنستان و بسیاری دیگر از مناطق توریستی، که هر مخاطبی را به خود جذب می کند.

در ادامه به تعدادی از مراکز توریستی ارمنستان که می‌تواند به شما برای رزرو هتل در نزدیکی این مناطق کمک شایانی نماید اشاره خواهیم کرد.

منطقه حفاظت شده شیکاهوغ (Shikahogh):

منطقه حفاظت‌ شده شیکاهوغ دومین ذخیره جنگلی کشور ارمنستان است که بسیار دیدنی و زیباست.

بخش‌های زیادی از این جنگل تا به امروز دست خوش تغییرات انسانی قرار گرفته است و در حال حاضر این منطقه حفاظت شده تبدیل به محل نگهداری حیوانات بومی از قبیل لئوپوردها (نژاد خاصی از پلنگ)، بز های وحشی،  خرس هاو گوزن ها شده است.

دریاچه زیبای سوان (Sevan)

دریاچه سوان در قلب کشور ارمنستان واقع شده است و بزرگترین دریاچه این کشور و بزرگ ترین پهنه آبی در سرزمین‌های قفقاز می باشد که 1/6 درصد از وسعت کل ارمنستان را شامل می شود.

این دریاچه وسیع از ۲۸ رودخانه و جریان های آبی مختلف تغذیه می گردد. فاصله دریاچه سوان تا شهر ایروان یک ساعت می‌باشد.

پارک ملی دیلیجان (Dilijan)

کشور ارمنستان در مجموع دارای چهار پارک ملی است که پارک ملی دیلیجان (Dilijan) را می‌توان یکی از زیبا‌ترین آن‌ها دانست، این پارک در سال 2002 تاسیس شد و به چشمه‌های آب معدنی خود شهرت یافت. در اطراف این پارک همانند دریاچه سوان صومعه‌های قدیمی زیادی وجود دارد.

رزرو هتل کوهستانی در ارمنستان

منطقه کوهستانی آراگاتس (Aragats)

کوه آراگاتس یکی از کوه‌های محبوب برای کوهنوردان ارمنی و توریست‌های خارجی می‌باشد و رصدخانه‌ایی به نام اختر فیزیک بیوراکان و قلعه قدیمی مربوط به قرون وسطی به نام دژ آمیرد در این کوهستان جای گرفته است

دریاچه آرپی (arpi) دومین دریاچه بزرگ ارمنستان

دریاچه آرپی (arpi) اگرچه از نظر وسعت بعد از سوان در رتبه دوم قرار دارد اما از نظر آرامش و سکوت محیطی، رتبه اول را داراست و همه ساله عده زیادی برای انجام مدیتیشن و روزه سکوت به این مکان سفر می‌کنند.

دریاچه آرپی در استان شیراک واقع شده و از آب این دریاچه به منظور تولید برق و آبیاری زمین های زراعتی استفاده می‌شود.

صومعه قدیمی و دیدنی نوراوانک (Noravank)

نواراوانک در سده سیزدهم میلادی ساخته شد و در فاصله 122 کیلومتری شهر ایروان در دره آماغو، در نزدیکی شهر بغگنادزور (Yeghegnadzor) واقع شده است. نام نوراوانک در زبان ارمنی به معنی «صومعهٔ نو» است.

شهر گیومری (Gyumri) دومین شهر توریستی ارمنستان

شهر گیومری (Gyumri) مرکز استان شیراک، در شمال غربی ارمنستان واقع شده است و از نظر وسعت و جمعیت پس از شهر ایروان در جایگاه دوم قرار دارد.

علاوه بر این شهر گیومری دومین مقصد اصلی گردشگران خارجی به کشور ارمنستان می‌باشد همچنین دومین منبع درآمد توریستی این کشور پس از پایتخت محسوب می‌گردد.

هتل در ایروان

قلعه تاریخی آمبرد (Amberd Fortress)

در استان آراگاتسوتن کشور ارمنستان بناهای قدیمی بسیاری را می‌توان یافت که در طبیعت بکر و زیبای این منطقه جای گرفته است.

قلعه تاریخی آمبرد سرشناس ترین بنای روستای بیورکان (Byurakan) می‌باشد که در ارتفاع ۲۳۰۰ متری از سطح دریا بر روی تپه‌ایی واقع شده است.

دره آزات (Azat Valley)

دره آزات در کشور ارمنستان یکی از میراث جهانی ثبت شده در سازمان یونسکو است که در این مکان یک غار بسیار زیبا و دیدنی در دل یک صخره وجود دارد که آن را به یکی از زیبا ترین مناطق این کشور از دید توریست‌ها تبدیل کرده است.

کلیسای سنت‌آستواتساتین مهم ترین جاذبه توریستی دره آزات است و یکی از قدیمی ترین کلیسا‌های ارمنستان محسوب می‌گردد.

زوراتس کارر (Zorats Karer) رصد خانه ایی بسیار قدیمی!

یکی از جالب‌ترین مکان‌ها برای بازدید در یک تعطیلات تابستانی، رصد خانه زوراتس کارر است. این رصد خانه بسیار قدیمی که گفته می‌شود شش هزار سال قبل از میلاد مسیح از آن استفاده می شده در نزدیکی شهر سیسیان در استان سونیک قرار گرفته است.

صومعه خور ویراپ (Khor Virap) در همسایگی کوه آرارت

اگر به قله کوه آرارات بروید یکی از زیباترین مناظر قابل مشاهده صومعه خور ویراپ است. خور ویراپ یک مکان تاریخی ارزشمند مانند دره آزات می‌باشد زیرا گرگوری 14 سال قبل از اینکه پادشاه تیرداد سوم را معالجه کند در این مکان دستگیر و زندانی شد.

شهر تخریب شده دوین (dvin) ; پایتخت قدیم ارمنستان

شهر دوین پایتخت قدیمی کشور ارمنستان در قرون وسطی می‌باشد که یکی از کهن‌ترین شهر‌های این کشور محسوب می‌گردد. سازمان یونسکو خبر از وجود یک قلعه احتمالی مربوط به شش قرن قبل از میلاد مسیح در این شهر می‌دهد که جزئیات آن در دست نیست.

راهنمای رزرو آنلاین هتل در شهر ایروان ارمنستان

برای رزرو هتل‌های ارزان در شهر ایروان، شما می‌توانید پس از مراجعه به صفحه رزرو هتل خارجی اغلب سایت‌ها و آژانس‌های گردشگری، مقصد سفر خود را شهر زیبای ایروان انتخاب نمایید و اگر در جستجوی هتل خاصی باب سلیقه خود هستید، می‌توانید اسم هتل را نیز در صفحه جستجوی سایت تایپ کنید.

در تمام سایت‌ها برای انتخاب مدت زمان اقامت در کشور مقصد، تقویم میلادی و شمسی برای شما فراهم شده است.

پس از انتخاب تاریخ و مدت اقامت خود، نوبت به انتخاب تعداد مسافران اعم از بزرگسال و کودک است. در این مرحله شما باید کاملا مشخص نماید که در هر اتاق چند نفر باید اقامت داشته باشند. برای نمونه انتخاب یک اتاق برای 3 بزرگسال و ۱ کودک ۳ ساله.

بعد از تکمیل مشخصات خود در سایت روی دکمه جستجوی هتل کلیک نمایید تا لیست تمام هتل‌ها برای شما نمایش داده شود.

در این مرحله شما می‌توانید تمام هتل‌های شهر ارمنستان را در یک صفحه طولانی مشاهده کرده و نسبت به سلیقه خود و قیمت‌های معین شده اقدام به رزرو هتل نمایید.

در هنگام نمایشِ نتایجِ هتل‌های ایروان در زمان رزرو هتل، اطلاعاتی همچون قیمت هر اتاق، عکس یا فیلم، امکانات هتل شامل استخر، شاتل رفت و برگشت و خدمات هتل‌های ایروان با امکان فیلتر و تغییرات وجود دارد که شما به راحتی قادر خواهید بود نسبت به رزرو هتل اقدام نمایید.

حتی در صورتی که امکان یا فرصت این کار را نداشته باشید، می‌توانید با یک تماس با آژانس‌های معتبر در سطح ایران یا ارمنستان به راحتی این مهم را بر دوش مسئولین مذکور قرار دهید.

برخی سایت‌‌ها امکاناتی نیز در صورت رزرو بلیط از سایت آن‌ها در اختیار خریداران قرار می‌دهند. برای مثال با رزرو هتل در ایروان از برخی آژانس‌ها می‌توانید به صورت همزمان رزرو بلیط هواپیما ایروان را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

همزمان با رزرو هتل خدماتی مثل ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، بلیط هواپیما و غیره با بهترین قیمت به شما پیشنهاد خواهد شد که به راحتی می‌توانید سفری ارزان را با رزرو مناسب هتل در سایر زمینه‌ها برای خود و خانواده‌تان به ارمغان بیاورید.

ورودی هتل

معیارهای رزرو هتل در شهر ایروان به صورت آنلاین

  • با استفاده از سایت‌های رزرو هتل در شهر ایروان به راحتی می‌توانید کلیه اطلاعات هتل‌‌های ایروان را مشاهده کنید و اطلاعات تمام هتل‌ها و امکانات هرکدام را با استفاده از فیلترینگ دقیق اعم از قیمت، خدمات، هتل‌های زنجیره‌ای، هتل‌های تخفیف‌دار و هتل‌های چند ستاره ایروان را به طور دقیق و منطبق بر نیاز خود در اختیار داشته باشید. و هتلی منطبق با نیاز خود را به راحتی رزرو نمایید.
  • پس از انجام عملیات رزرو، واچر هتل به صورت آنی صادر خواهد شد که به راحتی در اختیار شما قرار دارد و پس از ثبت رزرو می‌توانید به صورت آنلاین واچر هتل خود را دریافت کنید.
  • رزرو هتل ایروان براساس منطقه اقامتی و نقشه نیز وجود خواهد داشت. در سایت‌های مذکور امکان انتخاب و دسترسی آسان به هتل‌های ایروان از روی نقشه و فیلترینگ مقصد در انتخاب مناسب‌ترین محله اقامتی ایروان در دسترس خواهد بود.
  • حمل‌ونقل ایروان بسیار ارزان است. همچنین بیشتر اماکن توریستی در فاصله کمی از مرکز شهر قرار گرفته‌اند و بیشتر افراد در سفر به ایروان نیازی به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ندارند. با این حال هزینه مترو، اتوبوس و حتی تاکسی برای گشت و گذار در شهر ایروان بسیار ارزان تمام خواهد شد.
  • به موقعیت رستوران‌های ایروان در رزرو هتل نیز دقت نمایید. تجربه چشیدن طعم غذاهای ارمنستان را در سفر به ایروان نباید از دست داد. غذاهای ارمنی هرچند خیلی به غذاهای ایرانی شباهت دارند اما طعم و ظاهری جذاب دارند. رستوران شاورمای تومانیان، رستوران برلینر هات‌داگ، رستوران مستر گیروس، رستوران KFC، رستوران مرتاق، رستوران زنجیره‌ای ملی کاراس، رستوران آتاشی مت پانچیکانوتز از رستوران‌های معروف ارمنستان هستند که شما می‌توانید در رزرو هتل خود به آنها نیز توجه داشته باشید.
  • مراکز خرید ایروان را نیز در رزرو محل هتل خود مد نظر قرار دهید. در شهر ایروان شاید به خوبی و وجود تنوع شهرهایی همچون تفلیس یا استانبول نتوان خرید نمایید اما در مراکز خرید شهر ایروان کالاهایی با قیمت‌های مناسب نیز به خوبی دیده می‌شود. خرید از برندهای معروف بین المللی نیز به ‌راحتی در این شهر امکان‌پذیر است. مراکز خرید ورنیساژ ایروان، مرکز خرید مترونوم، دالما گاردن، تشیر استریت از مراکز معروف خرید در ایروان هستند. پس بهتر است موقعیت مکانی هتل خود را با بررسی این مراکز تطبیق دهید.

هتل‌ محبوب ارمنستان

پرطرفدارترین هتل‌ها برای ایرانیان در شهر ایروان را بهتر بشناسیم؟

هتل ماریوت Marriott Armenia Hotel Yerevan

یکی از معروف‌ترین هتل‌های شهر ایروان که در میدان جمهوری نیز واقع گردید هتل ماریوت است. این هتل با وجود چهار ستاره بودن در گروه هتل‌های لوکس ارمنستان قرار گرفته است.

این هتل ۲۵۹ اتاق دارد و این اتاق‌ها مجهز به مینی‌بار و تلویزیون صفحه تخت هستند. سالن ورزشی، اسپا، پارکینگ رایگان، سالن ماساژ، سالن زیبایی، سولاریوم، صندوق امانات، خدمات دربانی و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات این هتل مجلل است.

هتل هایت Hyatt Palace Yerevan

هتل هایت یک هتل چهار ستاره و از گروه هتل‌های زنجیره‌ای هایت محسوب می‌شود که این هتل نیز در میدان جمهوری ایروان واقع شده. هتل هایت ایروان ۹۵ اتاق دارد این اتاق‌ها به تلویزیون، تهویه مطبوع، و یخچال مجهز هستند.

از امکانات آن می‌توان به پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، وای‌فای رایگان، استخر، صندوق امانات، نگهداری چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته هتل اشاره کرد.

این هتل در نزدیکی گالری ملی هنر ایروان قرار دارد و تا میدان اپرا، خیابان شمالی و بسیاری جاذبه دیگر در ارمنستان دقایقی بیشتر فاصله ندارد. همچنین فاصله هتل هایت تا فرودگاه 13 کیلومتر است.

هتل لاتار Latar Hotel Complex

یکی از هتل‌های پنج ستاره و لوکس ایروان هتل لاتار است که در منطقه بسیار زیبای سیلیکیان واقع شده است. این هتل تنها ۱9 اتاق دارد و این اتاق‌ها به سشوار، تهویه هوای مطبوع، مینی بار و وای‌فای رایگان مجهزند.

پارکینگ رایگان، خشکشویی، تنیس روی میز، استخر روباز، بیلیارد، سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، ماساژ، نگهداری چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر امکانات این هتل لوکس به محسوب ‌می‌شود.

فاصله هتل لاتار تا مرکز شهر 10 کیلومتر است و امکان ترنسفر رایگان برای مهمانان به فرودگاه هم از امکانات این هتل پنج ستاره است.

محوطه هتل

هتل سیلاچی Silachi Hotel

این هتل سه ستاره در میان گردشگران ایرانی طرفداران بسیاری دارد. هتل سیلاچی با وجود سه ستاره بودن امکانات بسیار خوبی را برای میهمانانش فراهم نموده‌ است. این هتل ۷۰ اتاق دارد و تلویزیون، تهویه و حمام اختصاصی از امکانات این هتل هستند.

پارکینگ رایگان، صندوق امانات، نگهداری چمدان، وای‌فای رایگان، سالن ورزشی و استخر و پذیرش ۲۴ ساعته خدماتی هستند که این هتل به میهمانانش ارائه می‌دهد.

فاصله هتل سیلاچی از بخشهای مهم ایروان به این شرح است :از میدان جمهوری ایروان۱۰ دقیقه پیاده روی دارد، از گالری ملی هنر ۱ کیلومتر فاصله دارد، از ایستگاه متروی آندرانیک ۳ دقیقه پیاده، از فرودگاه ایروان ۷ کیلومتر فاصله و از ایستگاه قطار ایروان ۲ کیلومتر فاصله دارد.

هتل خیابان نورث Hotel North Avenue

این هتل چهار ستاره در خیابان بسیار زیبای نورث اونیو قرار گرفته و 24 اتاق دارد. اتاق‌های هتل نورث اونیو به کتری برقی، تهویه هوای مطبوع، تلویزیون و مینی بار مجهز است.

وای فای رایگان، استخر، نگهداری چمدان، خودپرداز، صندوق امانات، اجاره خودرو، و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات این هتل هستند. هتل نورث اونیو از از موزه‌ ارمنستان ۱۸۰ متر و از میدان جمهوری و تئاتر اپرا ۵۰۰ متر فاصله دارد. همچنین هتل خیابان نورث تا فرودگاه زوارتنتوس حدود ۱۲ کیلومتر فاصله دارد

راه پله هتل

هتل اپرا سوییت Opera Suite Hotel

هتل اپرا سوئیت نیز یکی از پرطرفدارین هتل‌ها میان ایرانیان در ایروان است که در 500 متری اپرای ارمنستان و سالن تئاتر واقع شده است.

از امکانات سوییت‌های این هتل می‌توان به لپ تاپ، تهویه مطبوع، گاوصندوق، تلویزیون و ماهواره، حمام و سشوار اشاره کرد.

پارکینگ رایگان، سالن ورزشی و استخر، رستورانی با غذاهای بین‌المللی، کافه، ماساژ و اسپا، بالکنی با طبیعت چشم‌نواز و سالن جلسات خدماتی هستند که این هتل به میهمانانش عرضه می‌کند.

هتل اپرا از فرودگاه بین‌المللی زوارتنوس 15 کیلومتری فاصله دارد و از میدان جمهوری کمتر از 2 کیلومتر و ایستگاه قطار در 6 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه سودمندی در سفر به کشور ارمنستان و رزرو هتل دارید، این تجربه‌ها را در قسمت نظرات با ما و دیگر مخاطبان سایت ایرانیان ارمنستان به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا