خدمات ارزی صرافی در ارمنستان

قیمت درام ارمنستان | قیمت خرید و فروش درام ارمنستان

کشور ارمنستان امروزه به یکی از مقاصد تفریحی ایرانی‌ها تبدیل شده است و توانسته است نظر بسیاری از گردشگران را برای سفر به خود جلب کند.

ارمنستان از لحاظ جغرافیایی مرز نزدیکی با ایران دارد و جزو همسایه قدیمی کشورمان به شمار می‌رود. در طی چند سال اخیر، روابط نزدیکی بین این دو کشور وجود داشته است و خوشبختانه هیچگونه مشکل خاصی در روابط سیاسی بین ایران و ارمنستان به وجود نیامده است.

شاید در چند دهه اخیر، کمتر ایرانی کشور ارمنستان را برای مسافرت‌های خارج از کشور انتخاب می‌کرد و گردشگران هم تمایل چندانی برای سفر به این کشور نشان نمی‌دادند.

اما با پیشرفت‌های چشمگیری که ارمنستان داشته است، به یکی از مقاصد تفریحی و گردشگری مردم ایران تبدیل شده است که به طور معمول پایتخت این کشور یعنی ایروان برای توریست‌ها جذابیت بیشتری دارد.

ایروان یکی از شهرهای پربازدید و مورد علاقه گردشگران است که بیشترین حجم توریسم را به خود اختصاص داده است.

شهر ایروان ارمنستان به دلایل مختلفی برای توریست‌ها جذابیت دارد. این شهر به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری و مسیرهای تفریحی فراوان و همچنین آب و هوای بی نظیر، نظر هر فردی را برای سفر حتی برای چند روز به خوب جلب می‌کند.

ارمنستان با داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان و طبیعت بی‌نظیر و همچنین آب و هوای فوق‌العاده، هرساله حجم بالایی از توریست‌های سراسر دنیا را به خود جذب می‌کند.

کشور ارمنستان در زمینه گردشگری و جذب توریسم سرمایه گذاری زیادی انجام داده است و تقریبا به اهداف خود در این زمینه دست پیدا کرده است.

موضوع گردشگری یکی از دلایل اصلی رشد اقتصادی کشور ارمنستان محسوب می‌شود و منجر شده تا این کشور به جایگاه مناسبی در حوزه اقتصاد برسد.

یکی از دلایل اصلی که سبب شده است هر ساله ایرانی‌های زیادی از داخل کشور به ایروان سفر کنند، وجود مرز مشترک زمینی بین ایران و ارمنستان است.

در واقع هم مرز بودن ایران و ارمنستان، شرایط سفر به این کشور را به صورت زمینی فراهم کرده است و دیگر نیازی به سفر هوایی نمی‌باشد.

عوامل گوناگونی سبب شده است تا مردم ایران علاقه زیادی برای سفر به ارمنستان داشته باشند و صرفا بحث مراکز گردشگری در این زمینه مطرح نیست.

گفتنی است که برخی از مردم کشور ما برای زندگی این کشور را انتخاب می‌کنند و به نوعی ارمنستان می‌تواند گزینه مناسبی برای مهاجرت افراد متقاضی به شمار رود.

مهاجرت به ارمنستان می‌تواند برای اهداف مختلفی مانند تحصیل در دانشگاه‌های این کشور و حتی بحث شغلی مطرح شود.

افرادی در کشورمان برای دنبال شغلی مناسب به ارمنستان مهاحرت کرده که به طور معمول در این زمینه به خواسته خود نیز می‌رسند.

ارمنستان توانسته است خود را در جایگاه مناسب کشورهایی که به لحاظ اقتصادی رشد داشته‌اند، قرار دهد و از این حیث مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

با توجه به بررسی‌های انجام شده، تعداد قابل توجهی از سرمایه‌گذاران مطرح دنیا در این کشور سرمایه گذاری کرده‌اند تا به اهداف خود نیز برسند.

کشور ارمنستان در حال تبدیل شدن به یکی از قطب‌های اصلی سرمایه گذاری در دنیا می‌باشد و از این جهت مقصدی مناسب برای سرمایه گذاری به شمار می‌رود.

گفتنی است که شرکت‌های ایرانی زیادی برای گسترش حوزه فعالیت تجاری خود اقدام به ثبت شرکت در کشور ارمنستان انجام داده‌اند و باید با مقررات مربوط به مالیات این کشور نیز آگاهی کافی داشته باشند.

خرید درام ارمنستان

سرمایه گذاری در ارمنستان از جهات مختلف می‌تواند برای ما ایرانی‌ها بسیار پرفایده باشد. در وهله اول با توجه به نزدیکی بین ایران و ارمنستان، امکان سفر به این کشور برای ایرانی‌ها بسیار راحت است و امکان ایجاد توسعه شغلی و ایجاد هرگونه روابط اقتصادی نیز فراهم است.

اشخاصی که شعب دیگری از شرکت خود را در ارمنستان تاسیس می‌کند، به راحتی می‌توان از ایران و ارمنستان و بالعکس سفر کرده و هیچ گونه مشکل و دردسر خاصی نیز برای آن‌ها به وجود نمی‌آید.

در واقع در این شرایط، افراد می‌توانند شرکت‌های خود در ایران و ارمنستان را به خوبی مدیریت کنند و می‌تواند باعث پیشرفت هردو شرکت و ایجاد بستر لازم برای ارتباط اقتصادی نیز فراهم می‌شود.

یکی از موضوعات بسیار مهم در سفرهای خارجی که همواره جزو دغدغه‌های اصلی مسافران به شمار می‌رود، بحث ارز مورد نیازی است که توریست‌ها باید برای تامین مخارج خود از آن استفاده کنند.

اگر از ایران به ارمنستان سفر می‌کنید، طبیعتا ریال ایران نمی‌تواند پاسخگوی تامین هزینه‌های سفر باشد و باید از واحد پول ملی این کشور استفاده نمایید.

پول رایج ارمنستان درام است که ارمنی‌ها و سایر افرادی که در این کشور زندگی می‌کنند، باید چنین ارزی را در اختبار داشته باشند.

برای سفر به ارمنستان این که چه میزان درام باید با خود به همراه داشته باشید، بستگی به نیاز شما دارد اما به طور معمول پول بیشتری را در اختیار داشته باشید تا در جریان سفر با مشکل مواجه نشوید.

در ارتباط با سفر به کشور ارمنستان مانند هر سفر خارجی این گونه مسائل مطرح می‌شود و برخی از افراد با مشکلات تامین ارز مورد نیاز برای سفر نیز مواجه می‌شوند.

گفتنی است که در بسیاری از کشورها چنانچه واحد اصلی پولی آن کشور را در اختیار نداشته باشید، می‌توانید با ارزهای رایج نظیر دلار و یورو نیز هزینه‌هایی چون اقامت در هتل، خرید، گردش و غیره را نیز بپردازید.

در هر صورت برای تامین هزینه‌های سفر به کشور ارمنستان بهتر است از درام که پول رایج این کشور می‌باشد، استفاده کنید.

در کشورهای توریستی نظیر ارمنستان نیز چنین رویه‌ای وجود دارد و تامین هزینه‌های مزبور با واحدهای پولی غیر درام انجام می‌شود.

با توجه به این که ایرانی‌های زیادی هر ساله از داخل کشور به شهر ایروان سفر می‌کنند، باید مقدار مورد نیاز پول رایج این کشور یعنی درام را تهیه کنند تا بتوانند هزینه‌های مربوطه در ارمنستان را بپردازند.

شاید در چند سال گذشته واحد پولی درام برای ما ایرانی‌ها چندان آشنا نبوده است اما در حال حاظر با توجه به این که بسیاری از مردم ایران به ارمنستان سفر می‌کنند تا حد زیادی با آن آشنا هستند.

قیمت درام ارمنستان مانند سایر ارزها نوسانات زیادی دارد و نمی‌توان نرخ ثابتی برای آن در نظر گرفت. روند کاهشی یا افزایشی واحد پول ملی هرکشوری تا حد زیادی به اوضاع و شرایط اقتصادی آن بستگی دارد.

این موضوع در مورد واحد پولی درام نیز صدق می‌کند و شاهد افزایش و کاهش ارزش آن هستیم. با توجه به این که کشور ارمنستان در حوزه اقتصاد در حال پیشرفت است، قیمت درام نیز به همین ترتیب روند رو به بالا دارد که البته در مواقعی نیز شاهد کاهش ارزش آن هستیم.

خرید و فروش درام توسط صرافی‌های معتبر چه در داخل ایران و چه در کشور ارمنستان انجام می‌شود و می‌توانید ریال را به درام تبدیل کرده و در سفر خود به این کشور از آن استفاده کنید.

در صورتی که در ارمنستان زندگی می‌کنید، برای تبدیل ارز مورد نظر به درام نگرانی نداشته باشید؛ زیرا صرافی‌های ایرانی در این کشور به تعداد قابل توجهی وجود دارند که می‌توانید هرگونه خدمات ارزی را انجام دهید.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در مورد قیمت درام و خرید و فروش آن توسط صرافی‌های ایرانی در کشور ارمنستان توضیحاتی را ارائه دهیم.

۵۰۰ درام ارمنستان

واحد رسمی پول کشور ارمنستان

برای تمام کشورهای دنیا، پول ملی مخصوص به آن کشور تعریف شده است که ارمنستان نیز از این قاعده مستثنی نیست. واحد رسمی پول کشور ارمنستان تحت عنوان درام شناخته شده است که تامین هزینه‌های زندگی در این کشور از طریق درام انجام می‌شود.

گفتنی است که کشورهای توریسم پذیر نظیر ارمنستان، به جزو واحد ملی آن کشور می‌توان از سایر ارزهای رایج برای تامین مخارج زندگی از آن استفاده کرد.

بسیاری از هتل‌ها و اقامتگاه‌های این کشور، ارزهایی نظیر دلار و یورو را نیز از توریست‌ها دریافت می‌کنند و از این حیث می‌توان در این زمینه به جزو درام نیز از طریق دلار و یورو هزینه‌های مربوطه را پرداخت کرد.

در هر صورت اگر قصد سفر چند روزه و کوتاه مدت به ارمنستان را دارید یا حتی قصد دارید که برای مدت طولانی در این کشور زندگی کنید، باید از طریق واحد پول این کشور یا همان درام مخارج خود را تامین کنید.

ارزش واحد رسمی پول کشور ارمنستان در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است و این موضوع دلیلی بر رشد سرمایه گذاری در این کشور شده است.

کشورهایی مانند ارمنستان که از نظر اقتصادی درحال رشد هستند، می‌تواند مقصد مناسبی برای تاجران و سرمایه گذاران باشد. همچنین ارزش بالای پول ارمنستان زمینه افزایش سرمایه گذاری در این کشور را فراهم کرده است.

گفتنی است که واحد پول کشور ارمنستان تا حد زیادی به پیشینه و تاریخ چندین ساله آن مرتبط است. به طور معمول بر روی اسکانس‌های درام چهره‌های معروف سیاسی این کشور درج شده است که به نوعی بیانگر قدمت و پیشینه این کشور می‌باشد.

نرخ درام ارمنستان

همانطور که گفته شد، تمامی ارزهای دنیا قیمت ثابتی ندارند و از این حیث همواره با نوساناتی نیز همراه هستند. درام ارمنستان نیز در سالیان اخیر روند نوسانی زیادی را تجربه کرده است و در مواقعی ارزش آن افزایش و در مواقع دیگر کاهش داشته است.

خرید و فروش درام در صرافی‌های داخل با نرخ مشخصی انجام می‌شود که به طور معمول قیمت لحظه‌ای آن برای انجام معامله در نظر گرفته می‌شود.

بنابراین اگر درام در تاریخ معینی یک قیمت داشته باشد، نباید این انتظار را داشت که مثلا یک روز بعد از آن تاریخ نرخ آن ثابت باشد.

به طور مثال ممکن است نرخ درام در این لحظه بر اساس ریال ایران 480 تومان باشد اما قیمت آن در چند روز آینده 500 تومان شود.

البته نرخ درام در صرافی‌های ایران با صرافی در کشور ارمنستان متفاوت باشد. همچنین این موضوع در مورد صرافی‌های داخل کشور نیز صادق است.

بنابراین اگر قصد خرید یا فروش درام ارمنستان را دارید، بهتر است از صرافی نرخ لحظه‌ای آن را مطلع شوید تا در این زمینه دچار مشکلاتی نیز نشوید.

نرخ درام تا حد زیادی به شرایط و اوضاع اقتصادی در کشور ارمنستان بستگی دارد. اگر عواملی منجر شود که این کشور رشد اقتصادی داشته باشد، به همین ترتیب ارزش درام نیز افزایش پیدا می‌کند. اما در صورتی که اقتصاد ارمنستان دچار رکود شود، ارزش واحد پولی این کشور روند کاهشی خواهد داشت.

گفتنی است که این موضوع تقریبا یک رویه معمول در سراسر دنیا است و ارزش پول هر کشور با شرایط اقتصادی آن رابطه مستقیم دارد.

سکه های ارمنی

بهترین صرافی‌های ایرانی در ارمنستان برای خرید و فروش درام

خرید و فروش تمامی ارزهای رایج دنیا در صرافی‌های معتبر انجام می‌شود. اگر در کشور ارمنستان سکونت دارید، به احتمال فراوان ممکن است که با مشکلات ارزی مواجه شوید.

در این صورت با توجه به این که ایرانی‌های زیادی در ارمنستان سکونت دارند، وجود صرافی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

هدف از تاسیس صرافی‌های ایرانی در ارمنستان به دلیل تعداد بالای افراد ایرانی ساکن در این کشور است و انواع مختلف خدمات ارزی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

در هر صورت وجود صرافی ایرانی در ارمنستان یک نیاز ضروری برای ایرانی‌های مقیم این کشور محسوب می‌شود تا بتوانند هرگونه مشکل پیش آمده در حوزه خدمات ارزی را برطرف نمایند.

خوشبختانه در شهر ایروان صرافی‌های زیادی وجود دارند که خدمات ارزی را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. بنابراین اگر قصد خرید و فروش درام را دارید یا امور مرتبط با حواله ارز را انجام دهید، باید به صرافی‌های ایرانی معتبر مراجعه کرده و خدمات ارزی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

تقریبا تمامی صرافی‌های ایرانی در ارمنستان امور مربوط به حواله ارز را انجام می‌دهند و کمتر صرافی را می‌توان یافت که در این زمینه به متقاضیان خدمات رسانی نکنند.

از جمله صرافی‌های معتبر ایرانی در زمینه خرید و فروش درام در کشور ارمنستان عبارتند از:

صرافی ستار

یکی از صرافی‌های معتبر و شناخته شده در ارمنستان، صرافی ستار است. به احتمال فراوان ایرانی‌هایی که در شهر ایروان سکونت دارند، با این صرافی آشنایی داشته باشند که ارائه‌دهنده هرگونه خدمات ارزی، تبدیل ریال به درام و بالعکس می‌باشد.

یکی از مزیت‌های اصلی صرافی ستار، کارمزد پایین معاملات ارزی است و به دانشجویان ایرانی تخفیفات ویژه‌ای نیز ارائه می‌گردد. بنابراین برای خرید درام یا فروش آن می‌توانید به این صرافی مراجعه کنید.

صرافی Airfel

صرافی Airfel با توجه به این که حوالجات ارزی را با سود بسیار پایین و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد، به یکی از صرافی‌های محبوب ایرانی‌های ساکن در ایروان تبدیل شده است.

این صرافی در زمینه خرید و فروش درام، بهترین خدمات را در اختیار ایرانیان مقیم کشور ارمنستان قرار می‌دهد.

صرافی Fast credit

یکی دیگر از صرافی‌های معتبر و شناخته شده در ارمنستان برای خرید و فروش درام، صرافی Fast credit است که برای تبدیل ریال به درام و سایر ارزها می‌توانید به این صرافی مراجعه کنید.

افرادی که برای تبدیل ارز به این صرافی مراجعه کرده‌اند، خوشبختانه از نحوه خدمات آن رضایت کافی داشته‌اند و اگر در شهر ایروان سکونت دارید و قصد دارید ارزهایی نظیر دلار یا یورو را به درام تبدیل کنید، می‌توانید به صرافی مزبور مراجعه کنید.

تبدیل ارز

به طور کلی، یکی از خدمات اصلی صرافی‌های ایرانی مستقر در کشور ارمنستان، خرید و فروش درام است. با توجه به این که رایج‌ترین پول کشور ارمنستان، درام است، میزان تقاضای برای خرید این ارز از سوی ایرانیان مقیم ایروان بسیار بالا است.

اگر برای مسافرت چند روزه به ایروان سفر کرده‌اید و قصد بازگشت به ایران را دارید، به شما توصیه می‌کنیم که هر تعداد درام در اختیار دارید، بهتر است به دلار تبدیل کنید.

درام ارمنستان در ایران، متقاضی زیادی برای خرید ندارد و از این رو در جهت فروش این ارز ممکن است با مشکلاتی نیز مواجه شوید.

بنابراین هر میزان درامی که در شهر ایروان خرج کرده‌اید، می‌توانید باقیمانده آن را در صرافی ایرانی به دلار تبدیل کرده و در این زمینه می‌توانید از سود مشخصی نیز بهره مند شوید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا