هتل های ارمنستان

ایبیس ایروان سنتر هتل ibis Yerevan Center

ارمنستان یکی از مقاصد گردشگری برای ایرانیان محسوب می‌شود و ایروان که پایتخت این کشور تاریخی و دیدنی است مقصد اصلی گردشگران به حساب می‌آید زیرا جاذبه‌های توریستی زیادی دارد و همین باعث جذب سالانه تعداد زیادی از مسافران ایرانی به این کشور و شهر شده است.

زمانی که مسافران به کشور دیگری سفر می‌کنند، اولین چیزی که بابت آن نگرانی خواهند داشت رزرو هتل است. افراد با کشور غریبه آشنایی ندارند و نمی‌دانند کدام هتل خوب و کدام هتل بد است به همین دلیل در انتخاب هتل مناسب سردرگم می‌شوند.

در این مطلب تصمیم داریم شما را با یکی از هتل‌های معروف شهر ایروان یعنی هتل ایبیس ایروان سنتر آشنا کرده و از خدمات و امکاناتی که این هتل ارائه می‌دهد صحبت کنیم.

البته در شهر ایروان هتل‌های زیادی وجود دارد زیرا این شهر قدمت تاریخی بسیار زیادی دارد اما هتل ایبیس جدیدترین هتلی است که در قلب شهر ایروان ساخته شده و از همین رو تصمیم داریم به معرفی آن بپردازیم.

معرفی هتل ایبیس ایروان سنتر

برای معرفی هتل 3 ستاره ایبیس ایروان سنتر ارمنستان به لاتین «Ibis Yerevan Center»، بهتر است اول از هر چیز به زمان تاسیس آن بپردازیم.

این هتل در تاریخ 1 ژانویه سال 2017 افتتاح شد و شکی نیست که یکی از به روزترین و مدرن‌ترین هتل‌های ساخته شده در ایروان به حساب می‌آید.

این هتل زنجیره‌ای است و در بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر دنیا شعبه دارد و در این چند سال اخیر نیز یکی از شعبات خود را در قلب شهر ایروان افتتاح نموده است.

هتل ایبیس ایروان سنتر اولین پیشنهاد به کسانی است که تصمیم دارند به کشور تاریخی ارمنستان سفر کرده و از شهر ایروان دیدن کنند. زیرا موقعیت جغرافیایی این هتل بسیار برای مسافران مناسب است و چشم انداز فوق العاده‌ای دارد.

در واقع این هتل دسترسی بسیار مناسبی به مکان‌ها و نقاط اصلی شهر ایروان از جمله ساختمان اپرا، میدان جمهوری، کاسکا یا هزار پله و… دارد.

اتاق‌های این هتل مساحت خوبی دارند و مسافر می‌تواند اقامت خوبی را در این هتل تجربه کند چون که این هتل از بزرگترین هتل‌های ارمنستان به شمار می‌رود.

همچنین این هتل به مسافران این امکان را می‌دهد که صبحانه را در اتاق خود میل کنند و از امکاناتی همچون تلویزیون کانال‌های ماهواره‌ای، مسطح، سشوار، صندوق امانت و غیره بهره‌مند شوند.

مسافرینی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند می‌توانند هر سه وعده غذایی خود را در رستوران ایبیس کیچن میل کنند در حالی که از ویوی این رستوران که رو به خیابان شمالی است لذت می‌برند. البته نباید از رستوران‌هایی که در اطراف این هتل قرار گرفته است غافل شد.

به طور کلی باید گفت که مهم‌ترین و برحسته‌ترین ویژگی‌هایی که هتل ایبیس دارد موقعیت عالی و دسترسی آسان آن به مکان‌های دیدنی شهر ایروان است.

یعنی اگر به مدت 5 دقیقه از هتل پیاده‌وری کنید به میدان اصلی شهر ایروان یعنی میدان جمهوری می‌رسید. ساختمان اپرا و مکان دیدنی هزارپله نیز بسیار به این هتل نزدیک هستند.

این هتل در مجموع 255 اتاق که همگی 18 متر مساحت دارند، داشته و در تمامی اتاق‌ها تجهیزات و امکانات رفاهی کافی برای پذیرایی از گردشگران قرار داده شده است. به تمامی امکاناتی که این هتل دارد باید اینترنت پرسرعت رایگان در تمامی نقاط هتل را نیز اضافه کرد.

بنابراین باید اینگونه کفت که هتل ایبیس ایروان سنتر، یک هتل ایده‌آل در مرکز شهر ایروان است و تا مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری ارمنستان فاصله کمی دارد به صورتی که می‌توان پیاده به آن‌ها رسید.

این هتل مجهز به بار است که 24 ساعت شبانه روز در آن انواع اسنک و نوشیدنی سرو می‌شود و می‌توانید هر زمان مایل بودید از آن استفاده کنید.

رستوران هتل ایبیس

امکانات و خدماتی که هتل ایبیس ایروان سنتر ارائه می‌دهد

اولین هدفی که هر هتلی دارد این است که به موقعیتی برسد که بتواند تمامی امکانات مورد نیاز برای مسافرانش را فراهم کند و تجربه یک سفر لذت بخش برای آنان رقم بزند به طوری که آن مسافر در سفر بعدی خود نیز به همان هتل مراجعه و آن را برای اقامت انتخاب کند.

هتل ایبیس نیز خارج از این چرخه نیست و هدف اصلی آن نیز رسیدن به این درجه است، به همین دلیل است که تلاش دارد بهترین امکانات و خدمات را به میهمانان خود ارائه دهد.

برخی از امکاناتی که ایبیس ایروان سنتر ارمنستان ارائه می‌دهد شامل:

پذیرش 24 ساعته، اینترنت پرسرعت در تمامی نقاط هتل سالن کنفرانس، آسانسور، تاکسی سرویس در هتل، خشکشوئی، وجود دستگاه خودپرداز، ارائه خدمات پزشکی، صندوق امانات، ثبت نام در تور، خدمات لابی، تهویه هوای مطبوع، سالن ورزشی، اتاق بازی برای کودکان، ارائه روزنامه و مجله رایگان، ماساژ، وجود سیستم ضد حریق، آژیر امنیتی، برق اضطراری، تلفن، فکس، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، سالن تلویزیون و فیلم، حیاط و باغ، خدمات کفاشی و واکس، ارائه ویلچر، وجود دوربین مدار بسته در داخل هتل، وجود دوربین مدار بسته در محوطه بیرونی هتل، خدمات سلامتی، اجاره دوچرخه و خودرو، اسنک بار و شیرینی و شکلات می‌شود.

در صورتی که با خودروی خود به کشور ارمنستان و شهر ایروان سفر کرده‌اید، باید بگویم که این هتل پارکینگ اختصاصی داشته که می‌توانید از آن استفاده کنید.

از بابت نگرانی و نظافت نیز هیچگونه نگرانی نباید داشته باشید، زیرا این هتل به صورت 24 ساعته نظافت می‌شود. همچنین میهمانانی که با ماشین خود به این هتل می‌روند می‌توانند از خدمات کارواش هتل ایبیس هم بهره ببرند.

رستوران هتل ایبیس ایروان سنتر ارمنستان معروف‌ترین رستوران در آن منطقه محسوب می‌شود و انواع غذاهای محلی و بین‌المللی در آن سرو می‌گردد.

کیفیت غذا در این رستوران بسیار عالی است و تمامی غذاها با بهترین مواد اولیه طبخ می‌شوند و همین امر باعث می‌شود طعم بی‌نظیری داشته باشند.

جالب است بدانید که این رستوران برای کودکان نیز منو غذایی دارد که می‌توانید بدون نگرانی از این منو برای کودکان خود غذا سفارش دهید.

منوی این رستوران به حدی متنوع است که حتی افرادی که رژیم غذایی خاصی داشته و یا گیاه‌خوار هستند هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

این هتل علاوه بر رستوران و بار، دارای کافی شاپ نیز هست که انواع نوشیدنی گرم و سرد در آن سرو می‌شود و افراد بعد از یک گردش طولانی می‌توانند دقایقی در فضای دنج و آرامش بخش کافی شاپ استراحت کرده و نوشیدنی میل کنند.

اگر چه در اطراف این هتل کافی شاپ‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای استراحت آن‌ها را انتخاب کنید و از موسیقی زنده‌ای که در آن جا اجرا می‌شود لذت زیادی ببرید.

هتل ایبیس ایروان سنتر ارمنستان محوطه بیرونی بسیار زیبایی دارد که می‌توانید در آن قدم زده و آرامش بگیرید. همچنین در این محوطه می‌توانید عکس‌های زیادی به عنوان یادگاری بگیرید تا همیشه یادآور اوقات خوش شما در این هتل باشد.

این هتل همچنین مجهز به فروشگاهی است که می‌توانید از آن برای آشنایانتان سوغاتی و هدیه خریداری کنید.

درصورتی که بدون خودرو به این هتل می‌روید و می‌خواهید با یک ماشین در شهر ایرون گشت و گذار کنید، می‌توانید به راحتی از این هتل یک خودرو اجاره کرده و گردش خود را انجام دهید.

اجاره خودرو از هتل ایبیس به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی به تمامی مکان‌های گردشگری که دوست دارید بروید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید.

البته خوب است اشاره کنیم که به جای ماشین می‌توانید از این هتل دوچرخه اجاره کنید تا در کنار تماشای مناطق گردشگری، ورزش نیز کرده باشید. به غیر از آن دوچرخه سواری خود یک فعالیت سرگرم کننده محسوب می‌شود.

وجود اتاق بازی کودک در این هتل بسیار به پدران و مادران کمک کرده است تا مدتی کودک خود را در این اتاق بگذارند و خود به فعالتی‌های فردی مورد نظرشان مشغول شوند.

این هتل اتقا‌های مخصوص افراد سیگاری و اتاق‌های غیرسیگاری دارد و شما می‌توانید متناسب با وضعیت خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

همچنین لازم به ذکر است که این هتل امکانات بسیار مناسبی برای کسانی که دچار معلولیت هستند فراهم نموده است و آن‌ها هرگز بابت رفت و آمد در این هتل دچار سختی و مشکل نخواهند شد.

اگر اهل سفر و ورزش هستید و نمی‌خواهید سفر اختلالی در برنامه ورزشی شما ایجاد کند، باید به شما این نوید را بدهیم که این هتل مجهز به سالن ورزشی و تجهیزات ورزشی خوبی است و می‌توانید ورزش خود را در آنجا ادامه دهید.

و در نهایت نیز باید گفت که تمامی پرسنل و کارکنان این هتل به زبان انگلیسی مسلط هستد و می‌توانید به راحتی با آن‌ها صحبت کنید.

لابی هتل

امکانات اتاق‌های هتل ایبیس ایروان سنتر

گفتیم که هتل ایبیس ایروان سنتر ارمنستان دارای 255 اتاق است که تمامی این اتاق‌ها بر اساس آخرین استانداردهای روز و با 18 متر مساحت ساخته شده است.

اتاق‌های این هتل تمامی امکانات لازم برای میهمانان را دارد و حتی در بعضی از اتاق‌های این هتل، سالن نشیمن نیز وجود دارد. اما به طور کلی می‌توان گفت که تمامی اتاق‌های هتل ایبیس ایروان سنتر ارمنستان دارای امکانات و تجهیزات زیر هستند:

تلویزیون مسطح، سشوار، مینی بار، چای ساز، قهوه ساز، تهویه هوای مطبوع، اتاق با عایق صدا، صبحانه در اتاق، میز کار، اتاق نشیمن در اتاق‌ها، کمد و دراور، گاو صندوق، بطری آب، یخچال، حوله رایگان، دوش و وان حمام، دمپایی، میز آرایش، تلفن، مبل تخت خواب شو، خدمات ماساژ در اتاق، میز اتو، اتو و اینترنت رایگان.

همچنین لازم به ذکر است که خدمات نظافت به صورت 24 ساعته در این هتل انجام می‌شود و هر زمانی بخواهید می‌توانید تقاضای نظافت اتاق خود را بدهید.

موقعیت جغرافیایی هتل ایبیس ایروان سنتر

همانطور که در فوق اشاره کردیم، مهم‌ترین ویژگی هتل ایبیس ایروان سنتر ارمنستان که آن را خاص و پرطرفدار کرده، دسترسی عالی آن به مهم‌ترین نقاط گردشگری ایروان است.

با اقامت در این هتل می‌توان به بسیاری از نقاط گردشگری شهر ایروان مانند میدان جمهوری، ساختمان اپرا و خیلی جاهای دیگر پیاده رفت.

این هتل 3 ستاره در قلب شهر ایروان و در 500 متری میدان جمهوری قرار دارد و تنها تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو 300 متر فاصله دارد. همین فاصله کم تا ایستگاه مترو موجب شده تا مسافران بسیاری جذب آن شوند چون امکان رفت و آمد را بسیار آسان کرده است.

از طرف دیگر هتل ایبیس ایروان سنتر با موزه معماری و فرهنگ ارمنستان نیز فقط 500 متر فاصله داشته و شما می‌توانید با چند دقیقه پیاده روی به آن برسید. به علاوه موزه تاریخ نیز در 300 متری این هتل واقع است و به مسافر امکان دیدن از آن را به سادگی می‌دهد.

از دیگر مکان‌های گردشگری نزدیک به هتل ایبیس، تئاتر باله و اپرای ارمنستان است. همچنین نباید از مسجد کبود ایرانی نیز غافل شد.

در ادامه مهم‌ترین مکان‌های گردشگری نزدیک به این هتل و میزان فاصله آن با هتل را برای شما آورده‌ایم:

  • موزه تاریخ ارمنستان: 0.3 کیلومتر
  • کاسکاد یا همان هزار پله ایروان: 1.1 کیلومتر
  • میدان جمهوری: 0.5 کیلومتر
  • مجتمع اپرا: 0.4 کیلومتر
  • باغ وحش ایروان: 3.2 کیلومتر
  • فرودگاه بین المللی زوارتنوتس: 12 کیلومتر
  • مسجد ایرانی کبود: 0.9 کیلومتر

اتاق هتل ایبیس

چرا باید هتل ایبیس ایروان سنتر را انتخاب کنیم؟

در زمان انتخاب هتل برای اقامت ممکن است دلایل زیادی وجود داشته باشد. در ادامه نیز می‌خواهیم با توجه به تمامی مطالبی که گفتیم دلایلی که باعث انتخاب هتل ایبیس می‌شود را بیان کنیم:

  • قیمت مناسب در برابر امکانات عالی ارائه شده از سوی این هتل و مقایسه با دیگر هتل‌های ایروان
  • پاکیزگی و نظافت بسیار خوب هتل ایبیس
  • وجود مینی بار و اسنک بار
  • وجود پرسنل مجرب، با اخلاق و دوره دیده
  • اتاق‌های ساند پروف ضد صدا
  • داشتن کمترین فاصله با بیشتر مکان‌های گردشگری و تفریحی ایروان (همین خود موجب صرفه جویی در هزینه رفت و آمد می‌شود.)
  • چک کردن سریع در زمان تحویل دادن و یا تحویل گرفتن اتاق‌ها
  • وجود پرسنل آشنا به زبان فارسی
  • پخش کردن رویدادهای مختلف ورزشی به شکل زنده در یک محیط پر هیجان

اما لطفا پیش از آن که اقدام به رزرو این هتل و سفر به ارمنستان کنید، حتما این دو نکته را در نظر بگیرید:

  • از آن جایی که سیگار شیدن در اتاق‌های هتل و محوطه آن ممنوع است، در زمان رزرو اتاق توجه کنید که اتاق فری اسموک بگیرید تا از این بابت دچار مشکل نشوید.
  • این هتل امکاناتی برای کسانی که حیوانات خانگی دارند ارائه می‌دهد، پس به دلیل حضور حیوانات خانگی در این هتل اگر نسبت به آن‌ها حساسیت دارید، در این هتل ساکن نشوید.

نظرات میهمانانی که در این هتل اقامت داشته‌اند چگونه است؟

اولین کاری که در زمان انتخاب و رزرو یک هتل باید بکنید این است که به سایت آن هتل مراجعه کرده و نظرات اشخاصی که در قبلا در آن ساکن شدند را بخوانید. در ادامه برخی از نظرات مسافرین ایرانی که به این هتل سفر کرده‌اند را نقل قول می‌کنیم:

شخصی نوشته است: صبحانه عالی! پرسنل واقعا باحالن و خیلی کمک می‌کنن، اگه برگردم به ایروان قطعا اینجا می‌مونم! ما یه روز قبل از اینکه به یه تور ملحق بشیم چک‌این کردیم و توی هتل موندیم، ازشون خواستیم که اگه میشه تمام مدت رو توی همون اتاق بمونیم و اونا هم موافقت کردن، اما فرداش که بعد از گشت و گذار توی شهر برگشتیم به هتل بهمون گفتن که باید بریم توی یه اتاق دیگه چون که اون اتاق رو دادن به یه نفر دیگه، وقتی که به اون یکی اتاق رفتیم، بوی فاضلاب خیلی بدی میومد، ما این موضوع رو به پذیرش گفتیم و وقتی که برگشتیم دیدیم که پنجره‌های اتاق بازه، شاید واسه اینکه هوای اتاق عوض بشه اما اون بو هنوز توی اتاق بود. ما دیگه وسایلمون رو باز کرده بودیم و نمی‌خواستیم برای دفعه سوم اتاقمون رو عوض کنیم و برای همین تا جایی که تونستیم بیرون از اتاق موندیم. به نظر میرسید که این بو صبح‌ها و عصرها بیشتر میشد، وقتی که شب‌ها برمی‌گشتیم اونقدر زیاد نبود.

شخص دیگری هم نوشته: کارکنان بسیار صمیمی و حرفه‌ای بودند و به چند زبان صحبت می‌کردند، وای فای عمومی عالی بود. اجازه سیگار کشیدن در محیط وجود نداشت و شاید در یکی از بهترین موقعیت‌ها قرار داشت. صبحانه متنوع و تازه بود. اتاق‌ها اندکی کوچک بودند.

آخرین سخنی که می‌خواهیم درباره این هتل برای شما بگوییم این است که اگر می‌خواهید تجربه یک سفر خوب در ایروان و اقامت عالی در یک هتل داشته باشید، حتما این هتل را انتخاب کنید. زیرا امکانات و خدماتی که این هتل ارائه می‌دهد در مقایسه با قیمت آن بسیار مناسب است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

یک دیدگاه

  1. قهوه ساز و چای ساز ندارد
    وان ندارد
    بقیه امکانات اطاق خوبه
    تهویه مناسب- حمام – سرویس بهداشتی – تلویزیون یخچال گاوصندوق اینه حوله میز تحریر خوب و مرتبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا