هتل های ارمنستان

۵ هتل ارزان ایروان پایتخت ارمنستان

اگر به قصد اقامت در ایروان می‌خواهید به سراغ هتل‌های 3 ستاره آن و یا هتل‌های اقتصادی‌تر بروید اما هیچ اطلاعی از آن‌ها و نوع خدماتشان ندارید، توصیه می‌کنیم راهنمای ما را که لیستی از بهترین هتل‌های ارزان ایروان است تا انتها دنبال نمایید.

ایروان شهری با قدمت هزار ساله در ارمنستان است و این شهر شاهد پادشاهان، حکمرانی‌ها، جنگ‌ها و حمله‌های بسیاری بوده و داستان‌های زیادی برای گفتن و شنیدن دارد.

تاریخ غنی و سرگذشتی که این شهر زیبا داشته است، جاذبه‌های بی‌نظیر و آثار تاریخی را در این شهر به جا گذاشته که در جوار طبیعت زیبا و بکر ایروان، سالانه گردشگران بسیاری را به این سرزمین روانه می‌کند.

هتل همیشه یکی از مسائل مهم و کلیدی در سفر به یک شهر یا کشور دیگر بوده است و ما قصد داریم در انتخاب هتلی مناسب و ارزان قیمت برای تور ارمنستان به شما کمک نماییم.

به همین جهت در این مقاله قصد داریم از میان بهترین هتل‌های شهر توریستی ایروان، فهرستی از هتل‌های ارزان قیمت‌تر ایروان را به شما معرفی کرده و بسیاری از امکانات آن‌ها را برای شما شرح دهیم تا سفری ارزان را به ایروان تجربه کنید.

همچنین اگر قبلا تجربه‌ اقامت در این هتل‌ها را داشته‌اید می‌توانید نظر و نقد و بررسی خود را از هتل مورد نظر، در صفحه‌ نظرات ثبت کنید تا سایر کاربران بتوانند با بهره‌گیری از نظرات شما برای رزرو هتل استفاده کنند.

چه زمانی بهترین موقع رزرو هتل در شهر ایروان پایتخت ارمنستان است؟

بسته به نوع سلیقه گردشگران، سفر به کشور ارمنستان در هر فصلی از سال، جذابیت و ویژگی‌های خاص خود را داشته و بهترین زمان برای سفر به این کشور نیز، به هدف و انگیزه شما از سفر بستگی خواهد داشت.

اگر هدف شما از سفر به کشور ارمنستان، تجربه و انجام ورزش‌های زمستانی همچون اسکی در ارتفاعات زیبای ارمنستان است، مطمئنا بهترین زمان برای سفر شما استفاده از گزینه تور زمستانه ارمنستان است.

اما در صورتی که به دنبال یک تجربه و یا یک سفر بسیار خاطره انگیز در شرایط آب ‌و هوایی بسیار مطلوب و طبیعت بسیار زیبای این کشور هستید، مناسب ترین زمان برای انجام سفر به ارمنستان، اواخر بهار و اوایل پاییز است.

تورهای مختلفی از ایران، برنامه خوبی برای استفاده از طبیعت بکر ارمنستان در این فصل برنامه ریزی می‌نمایند که معمولا به صورت هوایی یا با اتوبوس انجام خواهد شد.

هتل‌های بسیار لوکس در محل پیست‌های اسکی شهر ایروان هر ساله پذیرای خیل گسترده‌ای از گردشگران ایرانی است.

هتل ایروان دلوکس

مقایسه هتل‌های ارزان شهر ایروان

هتل ایروان دلوکس (Yerevan Deluxe Hotel)

هتل ایروان دلوکس هتلی 3 ستاره با سقف‌های شیروانی و با ساختمانی زیبا است که تنها با طی کردن فاصله‌ای اندک و نزدیک به ۵ دقیقه می‌توانید به مرکز شهر دسترسی پیدا کنید.

بخش پذیرش این هتل به‌ صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به مهمانان خود است.

اگر با خودروی شخصی خود قصد سفر به ایروان را دارید شما به آسانی با رزرو این هتل می‌توانید آن را در پارکینگ خیابانی هتل پارک نمایید و اگر قصد دارید در مدت سفر خود ماشین کرایه‌ کنید مدیریت هتل ایروان دلوکس این امکان را برای شما فراهم خواهند کرد.

اتاق‌های این هتل بسیار شیک و تمیز و زیبا هستند و دکوری ساده و مدرن دارند. کلیه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع بوده و شما در داخل اتاق قادر خواهید بود دما را کنترل کنید. اینترنت وایفای در همه قسمت‌های اتاق قابل دسترس است و یخچال در تمام اتاق‌ها وجود دارد.

حمام هر اتاق‌ها هر روزه به دقت تمیز شده و با لوازم بهداشتی شارژ می‌گردد. اتاق‌ها هر روزه تمیز شده و شما قادر خواهید بود با پرداخت اضافه بها از خدمات خشکشویی و اتوشویی بهره‌مند گردید.

صبحانه گرم هر روزه برای مهمانان هتل سرو خواهد شد و برای دیگر وعده‌های غذایی با منویی از غذاهای ارمنی و اروپایی از مهمانان خود پذیرایی می‌نمایند.

شما قادر خواهید به رستوران‌ها و کافه‌های اطراف هتل هم سری بزنید و در محیط‌های دوستانه و گرم کافه‌ها و رستوران‌ها با مردمان بومی و خون‌گرم این شهر غذای خود را میل کنید.

از این هتل تا میدان جمهوری ۳٫۱ کیلومتر، تا ماتناداران ۲٫۵ کیلومتر، تا دژ اربونی ۷٫۷ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور ۳٫۸ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۲٫۳ کیلومتر، تا پارک عشاق ۱٫۵ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۳ کیلومتر فاصله وجود دارد.

آدرس هتل ایروان دلوکس (Yerevan Deluxe Hotel): Komitaz Street 32/1, 0012 Yerevan, Armenia

این هتل 3 ستاره است و دارای ۳۰ اتاق می‌باشد.

امکانات هتل: شاتل فرودگاهی، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع است، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری چمدان، چک این-چک اوت خصوصی، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور و بلیط، خدمات اتوشویی و خشکشویی، سیستم تهویه، روزنامه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل شیراک

هتل شیراک (Shirak Hotel)

هتل شیراک هتلی مناسب برای سفری با کیفیت عالی و در عین حال مقرون به‌صرفه است. این هتل در مرکز شهر و در بخش تجاری شهر ایروان قرار گرفته است.

این هتل چشم‌انداز زیبایی از کوه‌های آرارات و منظره شهر را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. از این هتل دسترسی خوبی به سایر بخش‌ها و قسمت‌های دیدنی‌های شهر خواهید داشت.

هتل اتاق‌های مختلف و متنوعی دارد و اگر به اتفاق خانواده خود به ایروان سفر می‌کنید می‌توانید از سوئیت‌های جادار و بزرگ هتل استفاده کنید.

اتاق‌های این هتل بسیار زیبا و تمیز هستند و می‌توانید از دیدن مناظر دلربای شهر از اتاق‌های خود لذت وصف ناشدنی ببرید. اتاق‌ها بیشتر با رنگ‌های کرم و روشن دکور شده است و همه اتاق‌ها مجهز به تلویزیون، اینترنت و تهویه هستند.

صبحانه نیز  هر روزه برای مهمانان سرو خواهد شد و شما می‌توانید برای دیگر وعده‌های غذایی خود به یکی از دو رستوران هتل مراجعه کنید که با غذاهای محلی از شما پذیرایی می‌نمایند. شما قادر خواهید بود در فضای تراس مانند هتل، غذا یا صبحانه خود را میل نمایید.

از این هتل تا میدان جمهوری ۰٫۴ کیلومتر، تا ماتناداران ۲ کیلومتر، تا دژ اربونی ۴٫۸ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور ۰٫۹ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۲٫۳ کیلومتر، تا پارک عشاق ۱٫۶ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۰٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

این هتل 3 ستاره است و دارای ۱۰۰ اتاق زیباست.

امکانات هتل: شاتل فرودگاهی، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های خانوادگی، پارکینگ، نگهداری چمدان، چک این – چک اوت خصوصی، سرویس اتاق، خدمات تور و بلیط، روزنامه، شبکه تلویزیونی کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتوشویی و خشکشویی، سیستم تهویه، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های عایق صدا، سیستم گرمایشی، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل پرایمر

هتل پرایمر (Primer Hotel)

هتل پرایمر ایروان هتلی 3 ستاره و اقتصادی است که در فاصله ۲۰۰ متری از ایستگاه اتوبوس قرار گرفته است و شما به‌ راحتی می‌توانید به مرکز شهر دسترسی کامل داشته باشید.

اگر گردشگران با خودروی خود سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. در لابی هتل به صورت تمام وقت اینترنت پرسرعت وایفای در دسترس است.

اتاق‌های هتل منظره زیبایی از کوه‌های آرارات را به مهمانان خود هدیه می‌کنند. اتاق‌ها هرکدام با دکوری ساده و زیبا مبله شده است. همه اتاق‌ها مجهز به یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا و اینترنت بی‌سیم مجهز هستند.

هر صبح صبحانه برای مهمانان هتل سرو خواهد شد و غذاهای بین‌المللی و ارمنی در رستوران آرام هتل نیز همه روزه سرو می‌گردد. بار هتل پرایمر نیز نوشیدنی‌های خوبی را برای مهمانان خود تدارک دیده است.

اگر اهل شنا و تفریحات آبی هستید استخر نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگی در این هتل در اختیارتان قرار دارد که برای تفریح بسیار مناسب است.

از این هتل تا میدان جمهوری ۳٫۱ کیلومتر، تا ماتناداران ۲ کیلومتر، تا دژ اربونی ۶٫۸ کیلومتر،تا کلیسای جامع سنت گریگور ۳٫۵ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۲٫۲ کیلومتر، تا پارک عشاق ۲٫۳ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۲٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل پرایمر (Primer Hotel): Ulnetsi Street 58 , 0069 Yerevan, Armenia

این هتل 3 ستاره است و دارای ۲۵ اتاق می‌باشد.

امکانات هتل: استخر روباز، باغ، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های خانوادگی، چک این -چک اوت خصوصی، خدمات تور و بلیط، نگهداری چمدان، فکس، فتوکپی، شبکه تلویزیونی کودکان، سرویس اتاق، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، خدمات اتوشویی و خشکشویی، سیستم تهویه، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق‌های عایق صدا، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل الیمپیا

هتل الیمپیا (Olympia Hotel)

هتل الیمپیا یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره با مناظر بی‌نظیر و موقعیت فوق‌العاده است. این هتل در نزدیک دره Hrazdan با منظره‌ای از کوه‌های آرارات و چشم‌انداز طبیعی از آبشاری کوچک است.

این هتل که در سال ۲۰۰۰ ساخته شده است و در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد و گردشگران از این طریق می‌تواند به هر بخشی از شهر که تمایل داشته باشند به آسانی مراجعه کنند.

اتاق‌های هتل بسیار زیبا و شیک هستند و دکوری کلاسیک با منبت‌های ظریف و لوازم چوبی زیبا دارد. اتاق‌ها دارای پنجره‌های نورگیر و بزرگ هستند.

آباجورهای کوچکی که روی دیوارهای اتاق‌ها و سالن نصب شده‌اند فضای اتاقتان را در شب رویایی‌تر می‌کند و شما نیز در آرامش بیشتر به استراحت خواهید پرداخت.

همه اتاق‌ها تمام امکانات رفاهی مثل تلویزیون، اینترنت بی‌سیم، تراس و حمامی زیبا را دارا هستند. در هنگام شب نوشیدن یک چای خوش‌طعم و دیدن منظره شهر در تراس اتاق‌تان را از دست ندهید.

صبحانه با محصولات تازه و خوش رنگی برای مهمانان هر روزه تهیه خواهد شد و شما می‌توانید از منوی متنوعی از غذاهای اروپایی و ارمنی که در رستوران هتل وجود دارد غذای خود را انتخاب و صرف کنید.

رستوران هتل، فضای با طراوتی و دوست داشتنی دارد، مطمئنا از خوردن غذای خود در این محیط لذت تمام را خواهید برد.

یکی از گزینه‌هایی که در این هتل از آن ساده نمیشه گذشت استخر زیبای هتل در فضای باز آن و با چشم‌اندازی فوق‌العاده است. به شما پیشنهاد می‌کنیم در اوقات بیکاری خود تنی به آب بزنید یا در کنار استخر روی صندلی‌های آفتاب‌گیر دراز کشیده و کمی استراحت کنید.

از این هتل تا میدان جمهوری ۳٫۱ کیلومتر، تا ماتناداران ۳٫۳ کیلومتر، تا دژ اربونی ۷٫۵ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور ۳٫۸ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۲٫۹ کیلومتر، تا پارک عشاق ۲٫۲ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۳٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل الیمپیا (Olympia Hotel): Barbyusa Street 64, 0028 Yerevan, Armenia

این هتل 3 ستاره است و دارای ۳۰ اتاق است.

امکانات هتل: باغ، تراس، سوئیت ماه عسل، سالن آرایشی، استخر روباز، موزیک زنده، ماساژ، اینترنت بی‌سیم، کرایه دوچرخه، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانوادگی، پارکینگ، چک این – چک اوت خصوصی، اتاق‌های سیگار ممنوع، فکس و فتوکپی، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور و بلیط، سیستم تهویه، سرویس اتاق، خدمات اتوشویی و خشکشویی، روزنامه، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، شبکه تلویزیونی کودکان، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل اس دی دیوید

هتل اس‌ دی دیوید (SD David Hotel)

هتل اس‌ دی دیوید هتلی اقتصادی و 3 ستاره در شهر ایروان است که گردشگران تورهای ایروان برای اینکه سفری با کیفیت و در عین حال ارزان را داشته باشند این هتل را انتخاب می‌کنند.

این هتل در نزدیکی ایستگاه اتوبوس و مترو قرار دارد و دسترسی را برای مسافران بسیار اقتصادی و راحت کرده است.

اتاق‌ها دل‌باز و ساده هستند و هر روزه تمیز می‌شوند. طراحان در دکور اتاق‌ها بیشتر از رنگ‌های گرم استفاده کرده‌اند. همه اتاق‌ها مجهز به تلویزیون، مینی بار، اینترنت بی‌سیم و حمامی تمیز با لوازم بهداشتی مورد نیاز مهمانان هستند.

مهمانان می‌توانند روز خود را با صبحانه‌ای متنوع در رستوران هتل آغاز کنند. هتل دارای آشپزخانه‌ای مجهز است و مهمانان در صورت نیاز می‌توانند از امکانات آشپزخانه نیز بهره‌مند گردند.

از این هتل تا میدان جمهوری ۳٫۱ کیلومتر، تا ماتناداران ۳٫۳ کیلومتر، تا دژ اربونی ۷٫۵ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور ۳٫۸ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۲٫۹ کیلومتر، تا پارک عشاق ۲٫۲ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۳٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل اس‌ دی دیوید (SD David Hotel): Sasuntsi Davit Street 7, 0008 Yerevan, Armenia

این هتل 3 ستاره بوده و دارای ۱۵ اتاق است.

امکانات هتل: مرکز تناسب اندام، سوئیت ماه عسل، آشپزخانه مشترک، مرکز اسپا و سلامت، مربی خصوصی، کرایه دوچرخه، تورهای پیاده روی، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های سیگار ممنوع، شبکه تلویزیونی کودکان، چک این – چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، فکس و فتوکپی، نگهداری چمدان، امکانات وی آی پی، خدمات تور و بلیط، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، شبکه تلویزیونی کودکان، سرویس اتاق، خدمات اتوشویی و خشکشویی، روزنامه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، پذیرش ۲۴ ساعته، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل مگ

هتل مگ (Hotel Meg)

هتل مگ از هتل‌های 3 ستاره‌ای است که در سال ۲۰۱۱ افتتاح گردیده است و در مرکز شهر قرار دارد و تنها با طی کردن فاصله‌ای اندک می‌توان به جاذبه‌های مهم شهر دسترسی داشت.

خاطر نشان می‌شویم که این هتل زیبا دسترسی خوبی به ایستگاه اتوبوس و مترو نیز دارد و برای دسترسی به مناطق دورتر از هتل، می‌توان از سیستم حمل و نقل شهری استفاده کرد.

این هتل دارای سوئیت‌‌های بزرگ است که با وسایلی شیک و مرتب مبله شده است و برای کسانی که به‌ صورت گروهی یا خانوادگی سفر می‌کنند مناسب است.

سوئیت‌ها، به آشپزخانه‌ای زیبا مجهز شده‌اند و مهمانان به‌راحتی می‌توانند غذای موردعلاقه خود را در محل اقامت خود طبخ نمایند. البته در اطراف هتل کافه‌ها و رستوران‌های گوناگونی نیزوجود دارد که سر زدن به آن‌ها نیز لذت‌بخش خواهد بود.

محل اقامت مهمانان به امکانات اینترنت، تهویه مطبوع، بی‌سیم، تلویزیون و حمامی تمیز مجهز هستند.

صبحانه در اتاق مهمانان سرو می‌شود و میوه‌های تازه نیز هر روزه برای مهمانان تهیه می‌شود.

از این هتل تا میدان جمهوری ۱٫۵ کیلومتر، تا ماتناداران ۰٫۴ کیلومتر، تا دژ اربونی ۵٫۸ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور ۲٫۱ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۰٫۶ کیلومتر، تا پارک عشاق ۰٫۸ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۱٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل مگ (Hotel Meg): Jrashat 1, 0009 Yerevan, Armenia

این هتل 3 ستاره بوده و دارای ۷ سوئیت است.

امکانات هتل: کرایه دوچرخه، آشپزخانه مشترک، شاتل فرودگاهی، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، صبحانه در اتاق، چک این – چک اوت خصوصی، فکس و فتوکپی، نگهداری چمدان، دستگاه خودپرداز، امکانات وی آی پی، خدمات تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، شبکه تلویزیونی کودکان، خدمات اتوشویی و خشکشویی، روزنامه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های عایق صدا، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی، فرانسوی)

هتل کپیتال

هتل کپیتال (Capital Hotel)

هتل کپیتال هتلی 3 ستاره در منطقه Aygedzor است که محیط آرامی دارد و برای کسانیکه علاقه‌مندند در محیطی ساکت و کمی دور از شلوغی اقامت داشته باشند مناسب است.

این هتل با توجه به کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهد می‌تواند انتخاب مناسبی برای سفر به این شهر باشد.

غذاهای محلی در رستوران هتل سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند از خوردن نوشیدنی‌هایی که در بار هتل سرو می‌شود لذت ببرند. هتل دارای استخر برای علاقه‌مندان به شنا نیز است و می‌توانید لحظات شادی را با همراهان خود سپری کنید.

تمامی اتاق‌های هتل دارای تراس هستند و همه دکوری ساده و مرتب دارند که می‌تواند رضایت مهمانان خود را به‌دست آورد. اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، حمامی با سشوار و لوازم بهداشتی هستند.

از این هتل تا ماتناداران ۲٫۱ کیلومتر، تا میدان جمهوری ۲ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور ۲٫۷ کیلومتر، تا دژ اربونی ۶٫۷ کیلومتر، تا پارک عشاق ۰٫۹ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۱٫۷ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۲ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل کپیتال (Capital Hotel): Aygedzor Street 53B, 0019 Yerevan, Armenia

این هتل 3 ستاره است و دارای ۱۵ اتاق است.

امکانات هتل: آشپزخانه مشترک، کرایه دوچرخه، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، صبحانه در اتاق، اتاق‌های سیگار ممنوع، چک این / چک اوت خصوصی، فکس / فتوکپی، دستگاه خودپرداز، امکانات وی آی پی، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، سرویس اتاق، خدمات اتوشویی و خشکشویی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی، فرانسوی)

هتل والنسیا آکوا پارک

هتل والنسیا آکوا پارک (Valensia Resort & Aqua park)

هتل والنسیا آکوا پارک هتلی 3 ستاره و میان‌رده در شهر ایروان است که ساختمانی زیبا و ویلایی شکل دارد و اقامت خوبی را برای شما در طول اقامتتان در ایروان فراهم خواهد کرد. شما تنها با ۲ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به پارک آبی هتل دسترسی کامل داشته باشید.

اتاق‌‌های هتل زیبا و شیک هستند و با مبلمانی با رنگ‌های کلاسیک و گرم دکور شده است. اتاق‌های این هتل بسیار راحت هستند و شما در مدت سفر خود اقامت راحتی را خواهید داشت. اتاق‌ها دارای تلویزیون،  تهویه مطبوع و حمام اختصاصی هستند.

در رستوران این هتل می‌توانید از خوردن غذاهای دریایی،  ارمنیو بین‌المللی لذت ببرید.

از این هتل تا میدان جمهوری ۵٫۲ کیلومتر، تا ماتناداران ۳٫۷ کیلومتر، تا دژ اربونی ۷٫۶ کیلومتر،تا کلیسای جامع سنت گریگور ۵٫۴ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۴٫۵ کیلومتر، تا پارک عشاق ۴٫۸ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۵ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل والنسیا آکوا پارک (Valensia Resort & Aqua park): Miasnikyan Avenue 40, 0025 Yerevan, Armenia

این هتل 3 ستاره بوده و دارای ۵۸ اتاق است.

امکانات هتل: استخر کودکان، باغ، سونا، استخر روباز، خدمات آرایشی، کلاس‌های یوگا، مرکز تناسب اندام، اینترنت بی‌سیم، کرایه دوچرخه، صبحانه در اتاق، شاتل فرودگاهی، بار، اتاق‌های سیگار ممنوع، منوی ویژه افراد رژیمی، چک این – چک اوت خصوصی، سوئیت ماه عسل، دستگاه خودپرداز، امکانات وی آی پی، فکس و فتوکپی، نگهداری چمدان، امکانات وی آی پی، خدمات تور و بلیط، سیستم گرمایشی، سرویس اتاق، شبکه تلویزیونی کودکان، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، خدمات اتوشویی و خشکشویی، اتاق‌های عایق صدا، سیستم تهویه، روزنامه، پذیرش ۲۴ ساعته، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی، فارسی)

هتل وایت هوس

هتل وایت هوس (White House Hotel)

هتل وایت هوس آخرین هتلی است که در این لیست به شما معرفی خواهیم کرد و هتلی است که در منطقه مسکونی قرار دارد و از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار است.

اتاق‌های هتل دارای دکوری کلاسیک هستند و همه آن‌ها مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، حمام اختصاصی و کمد لباس هستند.

رستوران هتل غذاهای مختلف بین المللی و ارمنی را سرو می‌کند و شما می‌توانید از نوشیدنی‌هایی که در بار هتل سرو می‌شود میل نمایید. شنا در استخر هتل را فراموش نکنید، فضای آرام و بزرگ استخر محیط مناسبی برای آفتاب گرفتن و استراحت در اختیار شما خواهد گذاشت .

از این هتل تا میدان جمهوری ۴٫۶ کیلومتر، تا ماتناداران ۳٫۷ کیلومتر، تا دژ اربونی ۰٫۴ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور ۳٫۹ کیلومتر، تا موزه تاریخ ارمنستان ۴٫۷ کیلومتر و تا خانه اپرا ایروان ۵٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل وایت هوس (White House Hotel): Ayvazovsky Street 29, 3720 Yerevan, Armenia

این هتل 3 ستاره بوده و دارای ۱۵ اتاق است.

امکانات هتل: باغ، تراس، امکانات وی آی پی، استخر کودکان، خدمات آرایشی، کرایه دوچرخه، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، سونا، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صبحانه در اتاق، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، چک این – چک اوت خصوصی، نگهداری از کودک، فکس و فتوکپی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، شبکه تلویزیونی کودکان، سرویس اتاق، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، خدمات اتوشویی و خشکشویی، سیستم تهویه، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی، فارسی)

رزرو هتل ارمنستان

راهنمای رزرو آنلاین هتل در شهر ایروان ارمنستان

برای رزرو هتل‌های ارزان در شهر ایروان، شما می‌توانید پس از مراجعه به صفحه رزرو هتل خارجی اغلب سایت‌ها و آژانس‌های گردشگری، مقصد سفر خود را شهر زیبای ایروان انتخاب نمایید و اگر در جستجوی هتل خاصی باب سلیقه خود هستید، می‌توانید اسم هتل را نیز در صفحه جستجوی سایت تایپ کنید.

در تمام سایت‌ها برای انتخاب مدت زمان اقامت در کشور مقصد، تقویم میلادی و شمسی برای شما فراهم شده است. پس از انتخاب تاریخ و مدت اقامت خود، نوبت به انتخاب تعداد مسافران اعم از بزرگسال و کودک است.

در این مرحله شما باید کاملا مشخص نماید که در هر اتاق چند نفر باید اقامت داشته باشند. برای نمونه انتخاب یک اتاق برای 3 بزرگسال و ۱ کودک ۳ ساله.

بعد از تکمیل مشخصات خود در سایت روی دکمه جستجوی هتل کلیک نمایید تا لیست تمام هتل‌ها برای شما نمایش داده شود.

در این مرحله شما می‌توانید تمام هتل‌های شهر ارمنستان را در یک صفحه طولانی مشاهده کرده و نسبت به سلیقه خود و قیمت‌های معین شده اقدام به رزرو هتل نمایید.

در هنگام نمایشِ نتایجِ هتل‌های ایروان در زمان رزرو هتل، اطلاعاتی همچون قیمت هر اتاق، عکس یا فیلم، امکانات هتل شامل استخر، شاتل رفت و برگشت و خدمات هتل‌های ایروان با امکان فیلتر و تغییرات وجود دارد که شما به راحتی قادر خواهید بود نسبت به رزرو هتل اقدام نمایید.

حتی در صورتی که امکان یا فرصت این کار را نداشته باشید، می‌توانید با یک تماس با آژانسهای معتبر در سطح ایران یا ارمنستان به راحتی این مهم را بر دوش مسئولین مذکور قرار دهید.

برخی سایت‌‌ها امکاناتی نیز در صورت رزرو بلیط از سایت آن‌ها در اختیار خریداران قرار می‌دهند. برای مثال با رزرو هتل در ایروان از برخی آژانس‌ها می‌توانید به صورت همزمان رزرو بلیط هواپیما ایروان را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

همزمان با رزرو هتل خدماتی مثل ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، بلیط هواپیما و غیره با بهترین قیمت به شما پیشنهاد خواهد شد که به راحتی می‌توانید سفری ارزان را با رزرو مناسب هتل در سایر زمینه‌ها برای خود و خانواده‌تان به ارمغان بیاورید.

آن چه که ذکر شد، تنها تعداد معدودی از هتل‌های ارزان شهر ایروان بود. در این مقاله تلاش کردیم تا هتل‌هایی را به شما معرفی نماییم که از نظر امکانات و کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند، در نوع و سطحی که قرار دارند، بهترین باشند.

اگر به این شهر زیبا سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، در صفحه‌ مربوط به نظرات در پایان این مقاله، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا