هتل های ارمنستان

لواش هتل سوان Lavash hotel Sevan

کشور ارمنستان یکی از مقاصد گردشگری برای ایرانیان است به طوری که سالانه تعداد زیادی گردشگر ایرانی به این کشور سفر می‌کنند.

البته این سفر بی دلیل نیست زیرا که کشور ارمنستان جاذبه‌های توریستی و گردشگری زیادی دارد. بنابراین این کشور که قدمت تاریخی زیادی هم دارد یک مقصد بسیار جذاب و دیدنی برای ایرانیان به حساب می‌آید.

در کنار جاذبه‌های توریستی، مسافرین ایرانی برای ورود به این کشور نیاز به اخذ ویزا ندارند و همین خود دلیلی برای سفر کردن ایرانیان به این کشور است.

از آن جایی که ارمنستان نقش پررنگی در زمینه گردشگری در بین مسافرین ایرانی داشته است، از همین رو مسافرین ایرانی نیاز دارند تا هتل‌های مختلف این کشور را بشناسند تا متناسب با شرایط خود یکی از آن را برای اقامت انتخاب و رزرو کنند.

یکی از هتل‌های جذاب و شناخته شده کشور ارمنستان که در نزدیکی یکی از پربازدیدترین جاذبه گردشگری آن یعنی دریاچه سوان قرار دارد، هتل لواش است.

اگر می‌خواهید با لواش هتل سوان آشنا شوید و از امکانات آن اطلاع پیدا کنید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید و در پایان نیز اگر تجربه استفاده از این هتل و یا نظر یا سوالی دارید، حتما برای ما در قسمت نظرات بنویسید.

معرفی هتل لواش

هتل لواش سوان یک هتل و اقامتگاه 2 ستاره است که اقامت در آن می‌تواند به صرفه و اقتصادی باشد. این هتل نزدیک به 15 دقیقه با ماشین از کلیسای سنت یعقوب فاصله دارد.

مهم‌ترین مزیتی که این هتل دارد و به همین خاطر نیز نام سوان در انتهای آن قرار گرفته، نزدیکی زیاد آن به دریاچه سوان و وجود ویوی دریاچه در بیشتر اتاق‌های این هتل است.

هتل لواش در منطقه‌ای به نام «Chkalovka» در 70 متری دریاچه سوان واقع شده است. اکثر اتاق‌های این هتل دارای یک تراس آفتابگیر و چشم اندازی از کوه و دریاچه سوان است.

در تمامی اتاق‌های هتل لواش و در سراسر قسمت‌های عمومی آن وای فای رایگان وجود دارد. در تمامی اتاق‌ها امکاناتی مثل کتری و یخچال موجود است. حمام خصوصی مجهز به دمپایی و سشوار است.

تمامی کفپوش‌های هتل لواش از جنس مرمر است و همین باعث شده تا این هتل ظاهر بسیار زیبایی پیدا کند.

اگر در این هتل ساکن شدید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما غذاهای رستوران این هتل را امتحان کنید. اگرچه در اطراف این هتل رستوران‌ها و کافه‌های متنوع دیگری هم وجود دارند که می‌توانید در آنها نیز غذا و نوشیدنی میل کنید.

علاوه بر آن، این هتل یک مغازه هدیه فروشی دارد که اگر تمایل داشته باشید می‌توانید از آن برای آشنایان و دوستان خود سوغاتی خریداری کنید.

این هتل با روی باز از بچه‌ها پذیرایی می‌کند و برای آنها اتاق بازی نیز ایجاد کرده تا بتوانند به راحتی چندین ساعت در آن مشغول تفریح شوند. والدین نیز می‌توانند کودک خود را در اتاق بازی بگذارند و خود مشغول انجام فعالیت‌های فردیشان شوند.

همچنین والدین و به طور کلی میهمانان بزرگتر می‌توانند به ورزش دارت و تنیس روی میز بپردازند. تفریحات دیگری که بزرگتران می‌توانند به آن مشغول شوند ماهیگیری در دریاچه سوان است که بسیار تفریح محبوبی به حساب می‌آید.

هتل لواش

درباره فاصله این هتل با مکان‌های مختلف راهنمای زیر می‌تواند برای شما مفید باشد:

  • هتل لواش با کلیسای گندزاوانک 2 کیلومتر فاصله دارد.
  • کوه گغما 32 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.
  • فرودگاه بین المللی زوارتنوتس در 63 کیلومتری هتل لواش قرار دارد.
  • مهمانان همچنین می‌توانند از صومعه تاریخی سواناوانک که در 5.9 کیلومتری هتل لواش قرار دارد، بازدید کنند.

فاصله مرکز شهر تا هتل لواش سوان نیز برابر با 4.5 کیلومتر است و میهمانان از بابت مراجعه به مرکز شهر دردسر زیادی نخواهند داشت.

امکانات و خدمات لواش هتل سوان

لواش هتل سوان به مهمانان خود امکانات و خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

خوردن و نوشیدن

این هتل داراری رستوران است که میهمانان می‌تواند در این رستوران وعده‌های غذایی یا میان وعده‌های جذابی را تست کنند. همچنین این رستوران مجموعه متنوعی از غذاهای مختلف اروپایی را سرو می‌کند.

اوقات فراغت و تفریحات

در مجموعه هتل لواش مهمانان می‌توانند تفریحات متنوعی را تجربه کنند مانند قایق رانی، پیاده روی و تنیس روی چمند.

اینترنت

در تمامی نقاط هتل اعم از نقاط عمومی و اتاق‌ها اینترنت رایگان در دسترس میهمانان قرار دارد.

پارکینگ

اگر با خودروی شخصی خود سفر کرده‌اید و یا در این کشور اقدام به اجاره خودرو کرده‌اید، می‌توانید خودرو را در پارکینگ این هتل به صورت رایگان پارک کنید.

اتاق‌ها

تمامی اتاق‌های لواش هتل سوان که ویوی دریاچه و کوهستان را دارند دارای پنجره‌های بسیار بزرگ هستند و به شما اجازه می‌دهند که از تصاویر طبیعی که می‌بیننید لذت کامل را ببرید. همچنین سیستم گرمایشی به کار رفته در این هتل خورشیدی با رویکرد سبز است.

گردشگران می‌توانند یکی از 4 نوع اتاق این هتل را انتخاب کنند. این هتل دارای 4 نوع اتاق از جمله: اتاق چهار تخته، سه تخته، دوقلو، دوقلو/دبل است.

امکانات ارائه شده در هر اتاق شامل کتری برقی، ناهار خوری در فضای باز، قفسه لباس، یخچال، میز، لوازم بهداشتی رایگان و تراس است. همچنین تمامی اتاق‌های هتل عایق صدا یا ساندپروف هستند.

ویوی هتل لواش

5 دلیل برای انتخاب هتل لواش

هر هتلی ویژگی‌های خاصی دارد که تبدیل به دلایل انتخاب آن هتل می‌شوند. لواش هتل سوان نیز از این قاعده مستثنی نیست از این رو 5 دلیلی که باعث می‌شود این هتل را انتخاب کنید بیان می‌کنیم:

  1. رزرو اتاق با قیمت‌های مناسب.
  2. امن بودن رزرو
  3. امکان رزرو اتاق‌ها به صورت آنلاین
  4. مسلط بودن کارکنان به زبان انگلیسی
  5. موقعیت و ارائه امکانات عالی برای زوج‌ها

در زمان سفر به ارمنستان و رزرو این هتل به محدودیت‌های مربوط به سفر توجه داشته باشید.

به عنوان مثال در شرایط پاندمیک بیماری کرونا این مقصد ممکن است محدودیت‌های سفر COVID-19، از جمله محدودیت‌های خاص برای اقامت داشته باشد. بنابراین قبل از رزرو، توصیه‌های ملی، محلی و بهداشتی را برای این مقصد بررسی کنید.

نکاتی که باید درمورد هتل لواش ارمنستان بدانید!

در هنگام ورود به هتل لواش رعایت برخی موارد الزامی است مانند:

  • ارائه کارت اعتباری، کارت نقدی یا سپرده نقدی برای پرداخت هزینه‌های جانبی ضرورت دارد.
  • ممکن است کارت شناسایی عکس‌دار دولتی مورد نیاز باشد.
  • حداقل سن ورود برای رزرو اتاق در این هتل 18 سال است.
  • این ملک امکان انتقال و ترانسفر از فرودگاه را دارد (البته ممکن است برای مسافر هزینه اضافی به دنبال داشته باشد) مهمانان باید پیش از سفر به این هتل، با استفاده از اطلاعات تماس که در زمان رزرو قابل مشاهده است، درخصوص کسب اطلاعات درباره جزئیات ورود به هتل با پذیرش هتل تماس بگیرند. کارکنان میز پذیرش در بدو ورود از مهمانان استقبال خواهند کرد.

تفریحات دریاچه سوان

زمانی که هتل لواش را برای اقامت انتخاب می‌کنید می‌توانید از اصلی‌ترین جاذبه توریستی ارمنستان یعنی دریاچه سوان دیدن کنید.

این دریاچه همانطور که اشاره کردیم تنها 70 متر با هتل لواش فاصله دارد و با کم ی پیاده روی با ساحل این دریاچه زیبا می‌رسید.

این دریاچه امکانات تفریحی زیادی برای مسافران هتل لواش دارد که در ادامه هر یک را توضیح خواهیم داد.

شنا و آب تنی

اولین تفریحی که در هر دریاچه و دریایی می‌توان انجام داد شنا و آب تنی است. دریاچه سوان به دلیل وسعت زیادی دارد مانند یک دریا محسوب می‌شود و می‌توان به راحتی در آن شنا کرد.

در خصوص امنیت ساحل نیز باید بگوییم که خیالتان راحت باشد زیرا در تمامی نقاط ساحل غریق نجات وجود دارد و نگرانی در این خصوص بی مورد است.

آفتاب گرفتن در هتل لواش

آفتاب گرفتن

تفریح رایج دیگری که در تمامی سواحل مسافران دوست دارند انجام دهند، آفتاب گرفتن است. سواحل سوان نیز این امکان را دارد که گردشگران آفتاب گرفته و از گرمای دلپذیر آن در ماه‌های تابستانی لذت ببرند.

در واقع برای آفتاب گرفتن در سواحل سوان هرفصلی مناسب نیست زیرا این منطقه کوهستانی و مرتفع است و حتی در فصل تابستان هم هوا خیلی گرم نمی‌شود.

جت اسکی و قایق سواری

یک تفریحی که بسیار مورد علاقه مسافران است و برای آن‌ها هیجان آور است، جت اسکی و یا قایق سواری است. در تمامی سواحل دریاچه سوان اسکله‌هایی وجود دارد که گردشگران می‌توانند قایق موتوری یا جت اسکی را تجربه کنند.

وایند سرفینگ یا موج سواری

دیگر تفریح هیجانی و پرطرفدار دیگری که مسافران می‌توانند در سواحل دریاچه سوان تجربه کنند، وایند سرفینگ یا موج سواری است.

ساحل سوان قسمت‌هایی دارد که آموزش‌های لازم را به افراد ناوارد می‌دهد و با در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز، به آنها اجازه تجربه یک تفریح جالب را می‌دهند.

کایت سرفینگ

از دیگر ورزش‌های آبی که در ساحل دریاچه سوان برای مسافران قابل استفاده است، کایت سرفینگ است. کایت سرفینگ در حقیقت تلفیقی از دوورزش موج سواری و کایت سواری است.

یعنی تخته شنای شما به یک کایت وصل می‌شود و در میان آسمان و یا روی آب حرکت خواهید کرد. درمورد استفاده از این تفریح نباید نگرانی داشته باشید زیرا تمامی آموزش‌های لازم به شما داده می‌شود.

کایت کاتاماران

تفریح کایت کاتارامان به این صورت است که یک نوع قایق به کایت متصل شود و شخص به وسیله آن بر روی سطح دریا سواری می‌کند. هدایت کایت کاتارامان از کایت سرفینگ راحت‌تر است و البته در این تفریح نیز تمامی آموزش‌های لازم به شخص داده می‌شود.

پاراگلایدر

حتما نام پاراگلایدر به گوش شما خورده است، اما حتی اگر هیچ ایده‌ای ندارید که چیست نگران نباشید ما برای شما توضیح می‌دهیم. پاراگلایدر تفریحی است که می‌توانید به وسیله آن در آسمان‌های ارمنستان پرواز کنید و زاویه‌ای جذاب از دریاچه سوان و مناظر اطراف آن مشاهده کنید.

بهترین زمان برای تجربه کردن پاراگلایدر ماه‌های جولای تا سپتامبر (یعنی تقریبا اوایل تیر تا اوایل مهر) خواهد بود.

اتاق‌های هتل لواش

اسکی و اسنوبورد در دریاچه سوان

گفتیم که سوان در منطقه مترفع و کوهستانی قرار دارد، از همین رو اگر هتل لواش را برای اقامت انتخاب کنید، می‌توانید تفریحاتی همچون اسکی و اسنوبرد را هم تجربه کنید. البته برای تجربه این تفریح بهتر است در فصل زمستان به این منطقه سفر کنید.

ماهیگیری

اما رایج‌ترین و محبوب‌ترین تفریح دریایی ماهی گیری است که امکان تجربه آن در دریاچه سوان نیز وجود دارد. برای ماهیگیری هم می‌توانید وسایل مورد نیاز را خریداری کرده و هم اجاره کنید.

اگر بتوانید یک راهنمایی محلی نیز پیدا کنید تا جای مناسب برای ماهی گرفتن را به شما نشان دهد دیگر عالی خواهد شد.

دیدن پرنده‌ها

زمانی که پرنده‌ها مهاجرت می‌کنند با کوچ‌های دسته جمعی خود منظره جذاب و تماشایی را ایجاد می‌کنند. دریاچه سوان نیز محل مهاجرت گونه‌های مختلفی از پرنده‌ها است که می‌توانید به ساحل رفته و پرواز کردن آن‌ها را تماشا کنید.

همچنین این تجربه، موقعیت عالی برای کسانی است که عکاس حیات وحش بوده و یا به طور کلی به پرندگان علاقه زیادی دارند.

نظرات شخصی میهمانان درباره لواش هتل سوان

شخصی نوشته است: «من فقط این مکان را توصیه می‌کنم چون به سبک قدیمی و با چشم اندازهای بسیار زیبا به روی دریاچه ساخته شده است. اما متاسفانه خدمات بسیار ضعیفی ارائه می‌دهد.»

دیگری نظر داده: «لواش مکانی فوق العاده جذاب برای اقامت است. دکوراسیون خوبی دارد، کارکنان مفید و اتاق‌ها تمیز بودند. ما از اقامتمان در آن جا لذت بردیم و دوباره خواهیم رفت!»

شخصی هم این چنین نظر داده: «لواش یک هتل غیر معمول است که مانند یک خانه مزرعه‌ای و به سبک قدیمی ساخته شده و بسیار عجیب و جالب است. اتاق با وسایل قدیمی محلی تزیین شده بود. می‌توانستم روی صندلی در تراس بنشینم و دریاچه را تماشا کنم. با مالک هتل که صبح زود در حال دوچرخه سواری بود ملاقات کردیم. مرد بسیار جنتلمنی بود و انگلیسی عالی صحبت می‌کرد. به علاوه توصیه‌های زیادی در مورد مکان‌های دیدنی آن منطقه به ما داد. صبحانه هتل لواش با تخم مرغ‌های همزده عالی و غیره شگفت‌انگیز بود.»

آخرین نظری که برای شما آوردیم این چنین گفته است: «هتل لواش یک یک هتل معمولی نیست، و به شما اجازه می‌دهد سکونت در محیطی روستایی را تجربه کنید. این هتل در قسمت بسیار زیبایی از شهر سوان واقع شده و برای یک فرار کوتاه مدت از هیاهوی شهر بسیار عالی است. اتاق من عالی بود، گرمایش کافی و کاملا تمیز بود و منظره خوبی داشتم. کارکنان فوق العاده خوب و مفید بودند. با وجود اینکه هوا برای شنا خیلی سرد بود، من واقعا از اقامتم لذت بردم.» همین شخص ادامه داد: «برای پرداخت نقدی آماده باشید (چون هیچ دستگاه خودپردازی در آن نزدیکی وجود ندارد). صبحانه این هتل خوب بود اما منوی ناهار و شام می‌توانست تنوع بیشتری داشته باشد. اگر بدون ماشین سفر می کنید، پیدا کردن تاکسی به ایروان دشوار است. پس حتما از پذیرش بپرسید، آنها به شما کمک خواهند کرد.»

امکانات هتل لواش

سوالات متداول درباره هتل لواش

آیا هتل لواش کنسلی رایگان برای بازپرداخت کامل ارائه می‌دهد؟

بله، معمولا اگر اتاق هتل لواش را از طریق سایت رزرو می‌کنید معمولا تا چندین روز قبل از تاریخ رزرو شما امکان کنسل کردن و دریافت وجه پرداختی خود را به صورت کامل دارید.

البته توصیه می‌کنیم قبل از رزرو کردن حتما در مورد سیاست کنسل کردن رزرو هتل لواش و ضوابط و شرایط آن به طور کامل تحقیق کنید.

آیا در هتل لواش پارکینگ در محل ارائه می‌شود؟

بله، همانطور که در متن بیان کردیم برای مسافران پارکینگ رایگان وجود دارد.

آیا بردن حیوانات خانگی در هتل لواش مجاز هستند؟

با عرض پوزش، ورود حیوانات خانگی در این هتل مجاز نیست. پس اگر شما حیوان خانگی دارید، باید هتل دیگری که ورود حیوان خانگی مجاز است را انتخاب کنید.

محوطه پیاده‌روی

ساعت ورود و خروج هتل لواش چه ساعتی است؟

در این هتل ساعت تحویل اتاق‌ها 14 بعد از ظهر و ساعت تخلیه اتاق‌ها نیز 12 ظهر است.

آیا در هتل لواش یا نزدیک آن رستوران وجود دارد؟

بله، هم در خود هتل و هم در مناطق اطراف آن رستوران وجود دارد. رستوران‌های اطراف عبارت هستند از آبجوخانه «کلرز»، رستوران تارسوس وVIP Lounge .

آیا سرویس ترانسفر فرودگاهی توسط هتل لواش ارائه می‌شود؟

بله، این هتل خدمات ترانسفر و نقل و انتقالات فرودگاهی را انجام می‌دهد اما باید بدانید که استفاده از آن برای مسافر هزینه اضافی به همراه خواهد داشت.

در هتل لواش و اطراف آن چه می توان کرد؟

علاوه بر تمامی تفریحاتی که در دریاچه سوان وجود دارد، مسفران می‌توانند به پاساژ و پیک نیک در طبیعت اطراف هتل بروند.

اگر می‌خواهید به جای سفر به جای شلوغ، به جایی سفر کنید که خلوت و آرامش بخش باشد، پیشنهاد ما به شما سفر به ارمنستان دریاچه سوان و اقامت در هتل لواش است.

این هتل به سبک خانه‌های قدیمی و محلی درسته شده و حتی با وسیل قدیمی نیز تزیین شده و برای فرار از محیط شلوغ شهری بسیار مناسب است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا