سفر به ارمنستان

امتحان سیسکو در ایروان ارمنستان

اصطلاح سیسکو را شاید برای مرتبه اول شنیده باشید و ممکن است اطلاعاتی کم و بیش در این زمینه داشته باشید. سیسکو یک شرکت و هولدینگ بسیار معتبر در دنیا است که در حوزه فناری فعالیت دارد.

با قاطعیت می‌توان گفت که سیسکو در حال حاضر یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در حوزه ساخت، طرحی و اجرای شبکه‌های کامپیوتری، تجهیزات ارتباطاتی و مواردی از قبیل به شمار می‌رود.

متخصصان حوزه فناوری و کامپیوتر به احتمال فراوان با این شرکت تا حدی آشنایی دارند و خدمات مختلفی را در زمینه فناوری ارائه می‌دهد.

سیسکو ارتباط تنگاتنگی با شرکت مایکروسافت دارد و می‌توان گفت که حوزه کاری آن‌ها تقریبا یکسان است. با توجه به این که امروزه حوزه فناوری و IT در بسیاری از مشاغل کارایی دارد، دانش تخصص در این زمینه یک نیاز ضروری محسوب می‌شود.

سیسکو جز شرکت‌های شناخته شده در شبکه‌های کامپیوتری است و ارائه‌دهنده و تولیدکننده خدمات نرم افزاری است.

حال این شرکت با برگزاری آزمون‌های مرتبط با حوزه فناوری، قصد جذب متخصصان این حوزه را دارد که به طور معمول هر ساله در بسیاری از کشورهای مطرح دنیا برگزار می‌شود.

افرادی که علاقمند به یادگیری مهارت‌های کافی در زمینه فناوری و شبکه‌های کامپیوتری هستند، می‌توانند در این آزمون شرکت کرده و با دریافت نمره قبولی، وارد دوره‌های آموزشی خواهند شد.

آزمون سیسکو با هدف جذب علاقمندان و متخصصان حوزه فناوری برگزار می‌گردد و متقاضیان بعد از قبولی در آزمون مربوطه وارد دوره‌های کسب مهارت و کارآموزی خواهند شد.

با توجه به این که سطح سوالات آزمون سیسکو تقریبا دشوار است، به افرادی که مهارت کافی در این زمینه ندارند، اکیدا توصیه می‌کنیم که در این آزمون شرکت نکنند؛ زیرا به احتمال فراوان نمره قبولی را کسب نخواهند کرد.

گفتنی است که امتحان سیسکو مانند سایر آزمون‌های بین‌المللی تخت شرایطی خاص برگزار می‌شود و متقاضیان باید دارای مدارک مرتبط نیز باشند.

افرادی که دارای مدرک معتبر در ارتباط با رشته‌های تحصیلی نظیر کامپیوتر، IT و غیره هستند، می‌توانند در آزمون مزبور شرکت کرده و در نهایت بعد از قبولی بتوانند در مراکز مرتبط فعالیت داشته باشند.

سیسکو جزو شرکت‌های معتبر در حوزه فناوری و شبکه‌های کامپیوتری است و یقینا افرادی با تخصص و مهارت بالا در این شرکت فعالیت می‌کنند.

طبیعتا سوالات آزمون سیسکو به گونه‌ای طراحی می‌شود که افراد با مهارت و تخصص بالا بتوانند در امتحان نمره قبولی را کسب کرده و در این شرکت کار کنند.

سیسکو

متقاضیانی که در این امتحان نمره قبولی را کسب می‌کنند، ابتدا دوره‌های آموزشی برای کسب مهارت بیشتر در زمینه فناوری را خواهند دید و سپس در شرکت سیسکو و مراکز مرتبط با آن استخدام خواهند شد.

مشابه این آزمون توسط شرکت مایکروسافت نیز برگزار می‌گردد و از اشخاصی که قصد دارند در این زمینه فعالیت داشته باشند، دعوت به عمل می‌آید.

به جرات می‌توان گفت که فعالیت و کار در شرکت‌های معتبری نظیر سیسکو، آرزوی هرفردی است و از این حیث قبولی در آزمون‌های مربوطه نیازمند داشتن مهارت و دانش کافی است.

شرکت سیسکو با برگزاری آزمون‌هایی که هرساله در سراسر دنیا برگزار می‌شود، قصد دارد افرادی که علم و مهارت بسیار بالایی در زمینه مسائل مرتبط با فناوری دارند را جذب نماید.

یکی از کشورهای برگزارکننده آزمون سیسکو، ارمنستان است که با در نظر گرفتن ضوابط و شرایطی خاص هرساله این امتحان برگزار می‌گردد.

به طور معمول امتحان سیسکو در پایتخت کشور ارمنستان یعنی شهر ایروان برگزار می‌شود. برگزاری این امتحان در شهر ایروان با استقبال قابل توجهی از متقاضیان سراسر کشور انجام می‌شود.

ارمنستان جزو کشورهای مورد علاقه مردم ایران برای سفرهای تفریحی است و با توجه به این که این کشور مرز نزدیکی با ایران دارد، بسیاری از دانشجویان ایروان را برای برگزاری آزمون سیسکو انتخاب می‌کنند.

اصولا دانشجویان ایرانی، کشورهای اروپایی که هم مرز با ایران هستند را برای شرکت در آزمون‌های بین‌المللی انتخاب می‌کنند که برای این امر دلایل خاص خود را دارند.

یکی از دلایلی که باعث می‌شود ایرانی‌ها برای شرکت در آزمون سیسکو به کشور ارمنستان سفر کنند، پایین بودن هزینه‌های سفر و همچنین راحت‌تر بودن مسافرت است.

در واقع برای سفر به ایروان ارمنستان می‌توان از راه زمینی نیز اقدام کرد و نیازی به سفر با هواپیما نیست. از این رو متقاضیان با صرف هزینه‌های بسیار کم می‌توانند به ارمنستان سفر کرده و در آزمون‌های بین‌المللی نظیر سیسکو شرکت کنند.

خوشبختانه افرادی که در چند سال اخیر برای شرکت در امتحان سیسکو به ایروان سفر کرده بودند، از شرایط برگزاری آزمون رضایت کافی داشته اند و همین موضوع باعث شده است که ایرانی‌های زیادی این کشور را برای برگزار کردن انواع امتحان‌های بین‌المللی انتخاب نمایند.

برگزاری امتحان سیسکو در کشور ارمنستان با امنیت بالایی انجام می‌شود و از این رو دانشجویان می‌توانند با شرایط مناسبی در این آزمون شرکت کنند.

یکی از نگرانی‌های اصلی افرادی که قصد دارند برای شرکت در آزمون سیسکو به ایروان سفر کنند، مکان اسکان آن‌ها برای مدت مشخص است.

اگر قصد دارید برای شرکت در امتحان سیسکو به ارمنستان سفر کنید، از بابت محل سکونت خود نگران نباشید؛ زیرا در شهر ایروان آپارتمان‌های زیادی با قیمت‌های مناسب اجاره داده می‌شود و می‌توانید برای مدت زمان مورد نظر خود اقدام به اجاره نمودن انواع مختلف آپارتمان با امکانات و شرایط دلخواه خود نمایید.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در مورد امتحان سیسکو در ایروان ارمنستان و شرایط برگزاری آن توضیحاتی را ارائه دهیم.

مدارک سیسکو

اطلاعاتی مختصر در مورد آزمون سیسکو

سیسکو یکی از معتبرترین و شناخته شده‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه فناوری در سراسر دنیا است که با هدف جذب نیروی‌های متخصص در این زمینه اقدام به برگزاری آزمون می‌نماید.

آزمون سیسکو از لحاظ درجه اعتبار در سطح بسیار بالایی قرار دارد و افرادی که در این امتحان قبول می‌شوند و مدرک لازم را کسب می‌کنند، می توانند در بسیاری از شرکت‌های مطرح دنیا فعالیت داشته باشند.

این آزمون معیاری برای سنجش میزان توانایی افراد شرکت‌کننده در زمینه شبکه‌های کامپیوتری است و از این جهت افراد شرکت‌کننده باید دانش و تخصص کافی در این حوزه داشته باشند.

لازم به ذکر است که دامنه فعالیت شرکت سیسکو بسیار گسترده است و صرفا به حوزه نرم افزار و مخابره داده‌ها و مکالمه تلفنی ختم نمی‌شود.

این شرکت در سایر زمینه‌های مرتبط با شبکه‌های کامپیوتری نیز فعالیت دارد و محصولات سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری متعدد و متنوعی را در این خصوص، تولید و ارائه کرده است.

در صورتی که اطلاعات بالایی در مورد موضوعات فناوری و سیستم‌های کامپیوتری دارید، می‌توانید با شرکت در آزمون سیسکو توانایی‌های خود را مورد ارزیابی قرار دهید.

دانشجویانی که دارای مدرک آی‌تی هستند، این امکان را دارند تا در امتحان مزبور شرکت کنند و در صورت قبولی بتوانند در شرکت‌های زیر نظر سیسکو استخدام شوند.

هر چند که قبولی در امتحان سیسکو برای بسیاری از متقاضیان امری غیر ممکن است اما می‌توان با تقویت مهارت و دانش کافی در این زمینه مجوز قبولی را اخذ نمود.

گفتنی است که ارائه گواهینامه و مدارک آزمون سیسکو بر اساس معیارهای مختلفی به چند دسته تقسیم بندی می‌شود و صرفا در یک حوزه محدود نیست.

در واقع این آزمون بر حسب سطح سوالات و همچنین مراحلی که متقاضیان در آن شرکت می‌کنند، به چند گرایش تقسیم‌بندی شده و متقاضیان با توجه به تخصص و گرایش مدنظر خود در آزمون مربوطه شرکت خواهند کرد.

البته امتحان سیسکو منوط به داشتن شرایط قانونی است و افرادی که مدارک مرتبط با موضوعاتی نظیر فناوری و آی تی را ندارند، نمی‌توانند در آزمون مزبور شرکت کنند.

برای شرکت در آزمون سیسکو ابتدا مدارک داوطلبان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در صورت احراز شرایط، امکان برگزاری امتحان برای افراد فراهم است.

برخی افراد آزمون سیسکو را با آزمون‌هایی نظیر مایکروسافت یکسان تلقی می‌کنند اما باید گفت که هر کدام توسط شرکت‌های متفاوتی برگزار می‌شود و از شرایط خاصی نیز برخوردار هستند.

سیسکو با این هدف که قصد جذب متخصصان حوزه آی تی و فناوری را دارد، سطح سوالات را به نحوی طراحی می‌کند که صرفا افرادی با دانش و مهارت بالا بتوانند نمره قبولی را دریافت کنند.

در هر صورت اگر این توانایی را در خود می‌بینید که می‌توانید در این آزمون قبول شوید، بهتر است شانس خود را امتحان کرده و در صورت پذیرش در شرکت سیسکو استخدام خواهید شد.

با قبولی در آزمون سیسکو در واقع در یکی از معتبرترین شرکت‌های دنیا فعالیت خواهید کرد و یقینا آینده شغلی مناسبی در انتظارتان خواهد بود.

با توجه به این که امتحان سیسکو در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود و متقاضیان از سراسر دنیا در این آزمون شرکت می‌کنند، طبیعتا سطح رقابت بسیار بالا است و باید بتوانید توانایی‌های خود را در این زمینه نشان دهید.

متخصص سیسکو

آیا آزمون سیسکو در ایروان ارمنستان برگزار می‌شود؟

همانگونه که گفته شد، آزمون سیسکو در بسیاری از کشورهای اروپایی برگزار می‌شود که یکی از آن‌ها کشور ارمنستان است. شهر ایروان ارمنستان هرساله میزبان برگزاری آزمون سیسکو است که برگزاری آن با شرایط و ضوابط خاص انجام می‌گیرد.

دانشجویان بسیاری از کشورهای مختلف دنیا هرساله برای شرکت در این آزمون به ارمنستان سفر می‌کنند. با توجه به بررسی‌های انجام شده، دانشجویان ایرانی حجم قابل توجهی از شرکت‌کنندگان آزمون سیسکو در شهر ایروان ارمنستان را تشکیل می‌دهند.

در واقع ایروان ارمنستان را صرفا نمی‌توان مقصد تفریحی برای ایرانی‌ها در نظر گرفت بلکه در چند سال اخیر به مرکز اصلی برگزاری آزمون‌های در سطح بین‌المللی نیز برای اشخاص ایرانی تبدیل شده است.

برگزاری امتحان سیسکو در شهر ایروان طبق اصول و استانداردهای جهانی انجام می‌شود و از این حیث متقاضیان زیادی کشور ارمنستان را برای برگزاری آزمون‌های بین‌المللی انتخاب می‌کنند.

با توجه به این که ایروان امکانات و شرایط مناسبی را به منظور برگزار کردن امتحان سیسکو فراهم می‌کند، از این جهت کشور ارمنستان می‌تواند مقصد مناسبی برای دانشجویان ایرانی باشد.

بسیاری از دانشجویان ایرانی برای شرکت در آزمون سیسکو، کشور ارمنستان را انتخاب می‌کنند که با توجه به نزدیکی این کشور با ایران، شرایط برگزاری و شرکت در آزمون به مراتب آسان‌تر است.

بنابراین اگر ایروان ارمنستان مقصد شما برای شرکت در آزمون سیسکو است، می‌توانید از راه زمینی نیز به این کشور سفر کنید. در هر صورت ابتدا باید از مرز نوردوز عبور کنید.

نوردوز مرز مشترک میان کشور ایران و ارمنستان است که می‌توان از طریق وسایل نقلیه زمینی به شهر ایروان سفر کرد.

در هر صورت برای شرکت در امتحان سیسکو در کشور ارمنستان، نیازی نیست که هزینه‌های زیادی را صرف سفر هوایی کنید. بلکه با خودرو شخصی نیز این امکان وجود دارد تا به ایروان خود را برسانید.

البته که نحوه سفر به کشور ارمنستان بستگی به نظر شما دارد. برخی افراد تمایل چندانی به سفر زمینی ندارند و سفر هوایی را برای ورود به کشور ارمنستان انتخاب می‌کنند.

گفتنی است که یکی از دلایلی که دانشجویان ایرانی شهر ایروان ارمنستان را برای تعیین سطح آزمون‌های بین‌المللی نظیر سیسکو انتخاب می‌کنند، هم مرز بودن آن با کشورمان است که به راحتی می‌توان به این کشور بدون مشکل خاصی سفر کرد.

شرکت در امتحان سیسکو

دلایل عمده انتخاب کشور ارمنستان برای شرکت در آزمون سیسکو

همانطور که گفته شد، یکی از کشورهای پرطرفدار برای برگزاری آزمون‌های سطح بین‌الملی برای دانشجویان ایرانی، ارمنستان است.

بسیاری از دانشجویان ایرانی هر ساله شهر ایروان ارمنستان را برای آزمون سیسکو انتخاب می‌کنند که خوشبختانه از شرایط برگزاری آزمون در این کشور رضایت کافی نیز دارند.

یکی از سوالات پرتکرار در این زمینه آن است که چرا باید کشور ارمنستان را برای شرکت در امتحان سیسکو انتخاب کرد؟

برای پاسخ به این سوال، دلایل مختلفی وجود دارد که دانشجویان ایرانی معمولا شهر ایروان را برای برگزاری چنین آزمونی انتخاب می‌کنند که به شرح زیر است:

  • کشور ارمنستان هم مرز با ایران است و به نوعی نزدیک‌ترین کشور با ایران به شمار می‌رود.
  • امکان سفر زمینی به کشور ارمنستان از طریق مرز نوردوز وجود دارد که برای دانشجویان ساکن ایران یک مزیت محسوب می‌شود.
  • به راحتی می‌توان از طریق خودرو شخصی و یا اتوبوس به شهر ایروان ارمنستان سفر کرد که از نظر اقتصادی می‌تواند بسیار به صرفه‌تر از سایر کشورها باشد.
  • دانشجویان با پرداخت هزینه‌های بسیار پایین می‌توانند برای شرکت در آزمون سیسکو به ارمنستان سفر کنند.
  • همچنین افرادی که تمایل به سفر هوایی برای شرکت در امتحام مزبور در کشور ارمنستان را دارند، طول پرواز و همچنین هزینه بلیط هواپیما کم بوده و می‌توانند با شرایط مناسب به این کشور سفر کنند.
  • هزینه هتل و مکان‌های اسکان برای مسافران خارجی در شهر ایروان بسیار مناسب است.
  • هزینه‌های مربوط به خوراک و ایاب و ذهاب کم است.
  • ارمنستان جزو کشورهایی است که به لحاظ امنیت اجتماعی در جایگاه مناسبی قرار دارد و متقاضیان می‌توانند با شرایط مناسب در این کشور امتحان سیسکو را بدهند.
  • اخذ ویزا برای اقامت چند روزه در کشور ارمنستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و از این حیث هیچ گونه مشکل خاصی برای متقاضیان به وجود نمی‌آید.
  • مکان برگزاری آزمون از استانداردهای کافی برخوردار است و شرکت‌کنندگان در فضایی آرام و ایمن به راحتی می‌توانند امتحان مربوطه را بدهند.
  • با توجه به این که برگزار کردن آزمون‌هایی در سطح بین‌المللی در کشورهای اروپایی با محدودیت‌هایی همراه است و معمولا دانشجویان ایرانی با مشکلاتی مواجه می‌شوند، اما در ایروان چنین مسائلی برای آزمون وجود ندارد و بدون وجود مشکلی خاص، آزمون سیسکو برگزار می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا