هتل های ارمنستان

۵ هتل برتر کشور ارمنستان

از زیباترین کشورها در همسایگی ایران، کشور جمهوری ارمنستان است. به دلیل آن که این کشور با ایران هم مرز است سفر کردن به آن نیاز به صرف هزینه‌های بسیار بالایی ندارد و بسیار مورد استقبال از سوی ایرانیان قرار گرفته است.

ارمنستان کشوری با پیشینه تاریخی زیادی است و جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی، مذهبی و تفریحی زیاد و متنوعی دارد و هر کس با هر سلیقه‌ای به این کشور سفر کند، راضی بازخواهد گشت.

شهر ایروان که پایتخت کشور ارمنستان محسوب می‌شود بیشترین مقصد گردشگری برای ایرانیان است زیرا در این شهر هم هتل‌های لوکس و هم هتل‌های با قیمت مناسب پیدا می‌شود و هر کس با هر بودجه‌ای می‌تواند به این شهر سفر کند.

شهر ایروان در نزدیکی دامنه کوه آرارات و رود هرازدان قرار گرفته و یکی از مارکز مهم فرهنگی، علمی و صنعتی منطقه قفقاز به شمار می‌رود.

اگر شما هم تصمیم دارید به یک کشور خارجی کم هزینه سفر کنید، پیشنهاد ما به شما کشور ارمنستان است. در این کشور می‌توانید خاطرات زیبا و جذابی برای خود بسازید. اما اولین چیزی که برای هر مسافر در سفر خارجی مهم است محل اقامت است.

بسیاری از افراد گمان می‌کنند چون ارمنستان کشوری اروپایی نیست هتل‌های 5 ستاره و خیلی مجللی ندارد. اما اجازه بدهید بگوییم که اگر چنین تصوری دارید کاملا در اشتباه هستید و در شهر ایروان پایتخت کشور ارمنستان چندین هتل 5 ستاره وجود دارد که امکانات و خدمات بسیار عالی ارائه می‌دهند.

افراد زیادی وجود دارند که معتقد هستند در سفر باید محل اقامتشان عالی باشد تا سفر به آن‌ها خوش بگذرد و باور دارند یک هتل خوب تاثیر زیادی در کیفیت سفر آن‌ها دارد.

از همین جهت ما تصمیم گرفتیم به معرفی 5 تا از برترین هتل‌های کشور ارمنستان بپردازیم تا اگر شما نیز مایل بودید به بهترین هتل‌های این کشور سفر کنید، با مطالعه این مقاله آن‌ها را بشناسید.

گرند هتل ایروان

هتل گرند ایروان The Grand Hotel Yerevan

اولین هتلی که تصمیم داریم در مطلب 5 هتل برتر کشور ارمنستان نام برده و معرفی کنیم گرند هتل ایروان است. گرند هتل از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر ایروان به حساب می‌آید که طراحی بسیار لوکس و به سبک ایتالیایی دارد و خدمات و امکانات زیادی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

گرند هتل دارای 104 اتاق است و در سال 2015 به صرت کامل مورد بازسازی قرار گرفت ولی این بازسازی ظاهر کلاسیک و مجلل آن را خدشه دار نکرد و این هتل همچنان مانند سابق به نظر می‌رسد.

در این هتل در تمامی کفپوش‌ها و سقف‌ها طراحی‌های ایتالیایی دیده می‌شود و سالن‌های این هتل با فرش‌های دستباف ارمنی آراسته شده است.

این هتل در بهترین نقطه از شهر ایروان واقع شده به طوری که می‌توانید با اقامت در آن، در کمترین زمان به اصلی‌ترین نقاط شهر دسترسی داشته باشید.

در اطراف هتل گرند رستوران‌های متنوع و باکیفیت زیادی وجود دارد ولی نباید از رستوران این هتل که انواع غذاهای بین‌المللی و بومی ارمنی را سرو می‌کند غافل شوید.

البته این هتل چندین رستوران با سبک‌های غذایی متنوع مانند مدیترانه‌ای، ایتالیایی، ارمنی و غیره دارد و شما بنا بر میل خود می‌توانید به هر یک که خواستید بروید.

در قسمت باغ هتل گرند فضایی در نظر گرفته شده که میهمانان می‌توانند مدتی در آنجا نشسته و به صرف چایی و نوشیدنی بپردازند و از اجرای زنده موسیقی لذت ببرند.

قرار داشتن این هتل در مرکز شهر باعث می‌شود مسافران ساکن در این هتل به راحتی و با کمی پیاده روی از مکان‌های دیدنی مانند پارک عشاق، کلیسای جامع سنت گریگور، موزه ارمنستان، موزه ماتناداران و غیره دیدن نمایند.

اگر بخواهیم از امکانات این هتل صحبت کنیم باید بگوییم که این هتل در کنار تمام امکانات و خدماتی که ارائه آن در تمامی هتل‌ها رایج است، امکاناتی مانند سوییت ماه عسل، اجازه ورود حیوان خانگی با پرداخت هزینه بیشتر، خدمات مخصوص معلولین، خدمات سالن زیبایی و غیره هم ارائه می‌دهد.

همچنین نباید فراموش کرد که کارکنان این هتل به 4 زبان انگلیسی، روسی، اسپانیانیی و ایتالیایی مسلط هستند و این خود مزیت بزرگی برای گرند هتل به حساب می‌آید.

در ادامه فاصله هتل تا برخی از مراکز دیدنی شهر را بیان خواهیم کرد.

  • فاصله تا میدان جمهوری 5/0 کیلومتر
  • فاصله تا کلیسای جامع سنت گریگور 1 کیلومتر
  • فاصله تا دژ اربونی 9/4 کیلومتر
  • فاصله تا موزه ماتناداران 3/1 کیلومتر
  • پارک عشاق 3/1کیلومتر
  • خانه اپرا ایروان 5/0 کیلومتر
  • موزه تاریخ ارمنستان 4/0 کیلومتر

در تزیین و دکور اتاق‌های گرند هتل از رنگ‌های تیره و روشن در کنار هم استفاده شده و باعث شده یک هماهنگی زیبایی میان وسایل ایجاد شود.

همچنین تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به امکاناتی همچون میز و صندلی، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی، تلویزیون هوشمند، لوازم آرایشی و بهداشتی یکبار مصرف و سرویس روزانه هستند.

استخر روباز در پشت بام، وان آب‌گرم، سالن بدن‌سازی، استخر گرم، سونا، سولاریوم، انواع خدمات ماساژ درمانی، تبادل ارز، خدمات آرایشی بهداشتی، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم رایگان در تمامی قسمت‌های هتل، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی و وجود کارمندان و پرسنل چند زبانه (روسی، ایتالیایی، انگلیسی، اسپانیایی) از سایر خدمات و امکانات ارائه شده از سوی هتل گرند ایروان هستند.

لازم به ذکر است که هتل همچنین مجهز به سالن کنفرانس و با سقفی نقاشی شده است و این اجازه را به میهمانان می‌دهد که جلسات کاری خود را با هماهنگی در آن برگزار کنند. به علاوه سمینارها و کنفرانس‌های مختلفی در این سالن برگزار می‌شود.

هتل الکساندر

هتل الکساندر ارمنستان The Alexander Hotel Yerevan

دومین هتلی که تصمیم داریم در این مطلب به معرفی آن بپردازیم، هتل الکساندر ارمنستان است.

گفتیم که اصلی‌ترین مقصد گردشگران در سفر به کشور ارمنستان شهر ایروان پایتخت این کشور است. زیرا این شهر جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و مذهبی زیاید در خود جای داده و موجب شده تا توریستان حتما به این شهر سفر کرده و چند شبی در آن اقامت داشته باشند.

معمولا توریست‌ها و گردشگران به دنبال هتلی هستند که درمرکز شهر باشد و کمترین فاصله را با نقاط اصلی و مهم شهر داشته باشد.

هتل الکساندر دارای این ویژگی است. اگر بخواهید از هتل اکساندر تا میدان جمهوری که میدان اصلی شهر ایروان است بروید، تنها 5 دقیقه پیاده روی لازم است. این هتل همچنین فاصله بسیار کمی با پارک عشاق، سالن تئاتر و کلیساهای آن منطقه دارد.

هتل الکساندر دارای 12 طبقه و در مجموع 114 اتاق است. در این هتل امکاناتی از جمله خدمات خشکشویی، خدمات اسپا و سلامتی و ریلکس کردن، خدمات آرایشی و زیبایی، اینترنت بی‌سیم در تمایم اتاق‌ها و قسمت‌های هتل، خدمات ویژه معلولین و غیره ارائه می‌شود.

همچنین این هتل به میهمانان اجازه می‌دهد که با پرداخت مبلغی اضافه‌تر حیوان خانگی خود را نیز به همراه داشته باشند.

در مورد دکوارسیون داخلی این هتل و چیدمان فضا باید بگوییم که همچی کاملا شیک و مدرن و به بهترین نحو در کنار هم چیده شده و در این هتل رنگ‌های خنثی مانند طوسی و اشکال هندسی بسیار به کار رفته است.

اما اصلی‌ترین مشکلی که افراد در سفر به ارمنستان ممکن است داشته باشند، بلد نبودن زبان ارمنی است. باید خدمت شما بگوییم که هرگز از این بابت در هتل الکساندر نگرانی نداشته باشید زیرا تمامی کارکنان و پرسنل آن به زبان انگلیسی و روسی تسلط دارند.

فاصله هتل با بعضی از نقاط دیدنی شهر به شرح زیر است:

  • فاصله هتل تا میدان جمهوری 5/0 کیلومتر
  • فاصله تا کلیسای جامع سنت گریگور 1 کیلومتر
  • فاصله تا دژ اربونی 9/4 کیلومتر
  • تا موزه ماتناداران 4/1 کیلومتر
  • تا پارک عشاق 3/1 کیلومتر
  • فاصله هتل تا خانه اپرا ایروان 5/0 کیلومتر
  • و تا موزه تاریخ ارمنستان 4/0 کیلومتر

هتل ردیسون بلو

هتل رادیسون بلو ایروان Radisson BLU Hotel Yerevan

در بررسی 5 هتل برتر کشور ارمنستان، اکنون نوبت می‌رسد به هتل رادیسون بلو. این هتل که یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره شهر ایروان است بر فراز تپه‌ای قرار گرفته و به تمام ایروان اشراف دارد. در ویوی این هتل عظمت و شکوه کوه آرارات به خوبی مشاهده می‌شود.

هتل رادیسون بلو در خیابان آزاتوتیان و در 16 کیلومتری فرودگاه بین المللی ایروان واقع شده و به صورت مستقیم به بزرگراه تفلیس متصل می‌شود. هتل رادیسون بلو یکی از هتل‌های مجلل و شیک است و خدمات و امکانات خود را در 114 اتاق به میهمانان ارائه می‌دهد.

دکوراسیون هتل و نورپردازی‌های آن به بهترین شکل ممکن انجام گرفته و به دلیل فاصله‌ای که از مرکز شهر دارد، فضایی به دور از استرس و شلوغی برای میهمانان خود فراهم آورده است.

هتل رادیسون مانند تمامی هتل‌های 5 ستاره دیگر امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم در تمامی بخش‌های هتل، سالن کنفرانس و ورزش، خدمات سالن زیبایی و سلامتی، ماساژ، خدمات خشکشویی، استخر و… به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

همچنین قابل توجه است که این هتل رستوران‌هایی با غذاهای متنوع از انواع فست فودها تا غذاهای بومی ارمنی، اروپایی و غیره سرو می‌کند.

مسافرانی که حیوان خانگی دارند می‌توانند در این هتل با پرداخت مبلغی اضافه‌تر حیوان خود را به همراه داشته باشند.

پرسنل و کارکنان این هتل همگی به زبان‌های انگلیسی، روسی، و ایتالیایی مسلط هستند و می‌توانند به راحتی صحبت کنند پس نباید هیچ نگرانی از بابت نحوه ارتباط با کارکنان داشت باشید.

این هتل دسترسی خوبی به برخی از مناطق دیدنی ایروان دارد و نزدیک‌ترین مکان‌ها به این هتل دریاچه آرنی و پارک پیروزی است که دیدن کردن از آن‌ها برای شما خاطره خوشی رقم خواهد زد.

البته توصیه ما این است که سفر به ارمنستان خود را جوری برنامه‌ریزی کنید که حتما یکی از فستیوال و جشنواره‌هایی که در این شهر برگزار می‌شود را مشاهده کنید و با فرهنگ و رسم و رسوم ارمنیان آشنا شوید.

هتل مولتی گراند فائون

هتل مولتی گراند فارائون Multi Grand Pharaon Hotel

اگر می‌خواهید در مجلل‌ترین، زیباترین و گران‌ترین هتل شهر ایروان ساکن شوید، ما به شما هتل مولتی گرند فارائون را پیشنهاد می‌دهیم.

با ورود به هتل گرند فارائون با دنیایی از تجمل و زیبایی روبرو می‌شوید به گونه‌ای که حس می‌کنید وارد یک کاخ سلطنتی شده‌اید.

این هتل به گونه‌ای اشرافی تزیین و دکوراسیون شده و نگاه شما را خیره به خود می‌کند. سالن‌هایی که با سنگ‌های صیقلی پوشیده شده، دیوارهایی که دارای تزئینات طلایی است، لوسترهای بزرگ، پارچه‌های نفیس و غیره بخشی از دکوراسیون این هتل هستند.

به جرئت می‌توان گفت که بهترین هتل 5 ستاره در شهر ایوان و ارمنستان، هتل مولتی گرند فارائون است. هتل مولتی گرند در بزرگراه H1 به طرف آبوویان قرار گرفته است، بنابراین این هتل به دور از هیاهوی مرکز شهر است.

این هتل به میهمانان خود خدمات پارکینگ اختصاصی ارائه می‌دهد و انتخاب خوبی برای کسانی است که با ماشین سفر می‌کنند و یا تصمیم دارند در مدت اقامت خود در ارمنستان ماشین کرایه کنند.

هت مولتی گراند فارائون تمامی امکانات و خدماتی که هتل‌های 5 ستاره ارائه می‌کنند را به مسافران خود ارائه می‌دهد.

این هتل دارای امکاناتی همچون استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، حمام گرم، سوننا، اسپا، اینترنت بی‌سیم، خدمات ویژه افراد کم توان و معلولین، شست و شوی لباس و غیره است.

البته نباید توقع داشت که این هتل در برابر خدمات و ظاهری که دارد قیمت کمی بگیرد. قیمت حدودی این هتل در ایروان برای هر شب اقامت نزدیک به 114 دلار است و البته با توجه به زمان و فصل تغییر خواهد کرد.

این هتل مجهز به یک فروشگاه بزرگ است و افرادی که مایل باشند می‌توانند از این فرشگاه برای عزیزان و آشنایان خود سوغاتی و هدیه خریداری کنند. در این هتل چندین رستوران وجود دارد که هرکدام بوفه صبحانه و عصرانه مجزا دارد.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این هتل اجازه ورود حیوانات خانگی را حتی با پرداخت مبلغی اضافه‌تر نمی‌دهد، پس اگر شما حیوان خانگی‌تان را به سفر آورده‌اید این هتل مناسب شما نخواهد بود.

مزیت دیگری که این هتل دارد این است که کارکنان آن نه تنها به زبان‌های روسی و انگلیسی مسلط هستند، بلکه به چندین زبان دیگر همچون فارسی، عربی، فرانسوی و ترکی نیز تسلط دارند.

از آن جایی که این هتل خارج از مرکز شهر است برای رسیدن به نقاط اصلی مرکز شهر باید با ماشین بروید. فاصله هتل مولتی گرند تا برخی از نقاط مهم بدین شرح است:

  • فاصله تا میدان جمهوری 1/11 کیلومتر
  • تا کلیسای جامع سنت گریگور 3/11 کیلومتر
  • تا دژ اربونی 6/13 کیلومتر
  • فاصله تا موزه ماتناداران 3/9 کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک عشاق 2/10 کیلومتر
  • خانه اپرا ایروان 2/10کیلومتر
  • و تا موزه تاریخ ارمنستان 9/10 کیلومتر

هتل ملی ایروان

هتل نشنال ایروان Hotel National Yerevan

آخرین هتل در لیست 5 هتل برتر کشور ارمنستان هتل نشنال ایروان یا هتل ملی است. هتل نشنال از بهترین هتل‌های 5 ستاره ایروان به شمار می‌رود و به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر فاصله بسیار کمی تا نقاط اصلی شهر دارد.

فاصله این هتل تا ایستگاه مترو میدان رپابلیک تنها 5 دقیقه پیاده روی است. همچنین تا سایر نقاط مانند موزه ملی ایروان و یا پارک آبشارها نیز فاصله بسیار کمی دارد.

از امکاناتی که هتل نشنال ارائه می‌دهد می‌توان به استخر سرپوشیده، سالن ورزش و بدنسازی، استخر آب گرم، حمام ترکی، پارکینگ رایگان و همچنین اینترنت بی‌سیم در تمام قسمت‌های هتل اشاره کرد.

قیمت هتل نشنال ایروان برای هر شب حدودا 130 دلار است که البته این قیمت امکان دارد با توجه به فصل و روزهای تعطیلات تغییر پیدا کند.

گفتیم که این هتل بسیار به مراکز مهم شهر ایروان نزدیک است و به همین خاطر است که بسیاری از گردشگران به این هتل مراجعه کرده و در آن ساکن می‌شوند. البته نباید از تمیز بودن و با دقت و خوش برخورد بودن کارکنان و پرسنل این هتل نیز غافل شد.

فاصله این هتل با مهم‌ترین نقاط شهر ایروان به شرح زیر است:

  • فاصله هتل نشنال تا میدان جمهوری 2/0 کیلومتر
  • تا کلیسای جامع سنت گریگور 9/0 کیلومتر
  • تا دژ اربونی 8/4 کیلومتر
  • فاصله تا موزه ماتناداران 9/1 کیلومتر
  • تا پارک عشاق 4/1 کیلومتر
  • فاصله تا خانه اپرا ایروان 5/0 کیلومتر
  • و تا موزه تاریخ ارمنستان 3/0 کیلومتر

در این هتل می‌توان یک اقامت رویایی را تجربه کرد، زیرا اتاق‌های آن دکوراسیون زیبا و منحصر به فردی با پنجره‌های تمام قد و پرده‌های بسیار لوکس دارد و همچنین در اتاق‌ها شومینه نیز وجود دارد که باعث رویایی‌تر شدن فضای آن می‌شود.

به صورت کلی اتاق‌های این هتل در شب‌ بسیار رومانتیک می‌شود و از این جهت بسیار برای زوج‌ها مناسب خواهد بود.

به علاوه با اقامت در هتل نشنال می‌توانید هر روز خود را با یک صبحانه جدید آغاز کنید و یا آن که به اختیار خود صبحانه را در اتاق میل نمایید. همچنین در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین‌المللی با کیفیت بسیار بالا سرو می‌شود و محدودیتی از این لحاظ نخواهید داشت.

به عنوان آخرین سخن در مطلب 5 هتل برتر کشور ارمنستان باید عرض کنیم که نباید تصور کنید که ایروان فاقد هتل‌های لوکس است و تنها هتل‌های 3 ستاره و 4 ستاره دارد.

ایروان به دلیل توریستی بودن هتل‌های 5 ستاره و لوکس زیادی دارد که در این مطلب تنها به 5 عدد از آن‌ها اشاره کردیم. شما می‌توانید به سایت هر یک از این هتل‌ها مراجعه کرده و به صورت دقیق‌تری از امکانات و خدمات قابل ارائه‌شان و همچنین سیاست‌ها و قوانینی که دارند اطلاعات کسب کنید.

در صورتی که تجربه اقامت در هر یک از هتل‌های فوق را داشتید خوشحال می‌شویم تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا